Dopinge uğramış hayal gücümüzle uykusuz kaldığımız gecenin en güzel gece olduğunu düşünerek öpüyoruz yalnızlığı omzundan. Seni risk olarak göreni hiçleştirip içindeki herkesliği görene kadar. İstifa dilekçesini imzalıyor ’’iyi niyetimiz’’ Bir hayal yarasından başlıyoruz sonra Dudaklarımızın cehennemi saklayıp sırtımızın yaslandığı yerde. Yarın olduğunda çevriliyor dünün sayfası çoktan..
’’Biz” demek aslında çoğulun tekil haliydi. Zamansızlık ve sınırsızlık adı altında tüketim çılgınlığı bu olsa gerekti. Bakarken aynada gözlerimize İçimizin tezatlığıydı belki de arkadan gelip geçeni göremeyişimiz. Müebbet yemiş hayallerde Hiç bir zaman gelmeyecek olanı bekleyişimiz..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
En Güzel Gece şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
En Güzel Gece şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yorulmuş bir geçmişten geleceğe bakan gözlerimiz gibi, hüzün dolu geçmişimizden geleceğe yol arıyoruz..
Hayallerimiz umutlarımız var dünden bugüne taşıdığımız "biz" ken "siz" olduklarımız var gerçeğini bilmediğimiz anlardan hayrete mucip bir daüssıla gibi önemsediğimiz özlemler var birde kayıp gidenler tezatlar var olmayacağını bile bile beklediklerimiz gibi..
San ki şiirde bir iç vaveyla gibi naif içtenliği ve felsefi anlamıyla bunu anlatıyordu hoş sedası ile.
..gerçeğin aynası mı var ki tutuyorsunuz yüzümüzün görünmeyenine mısralar kalburüstü ânları imgeliyor tutsak olmak kaygısı var her virgülde ama kendi karanlığını görmüyor zaman hücresinde..burası pesimist ifadesi :) yorum kayması yaşattım ''En Güzel Gece'ye tebriklerim güzel şiire ve FERDA,CA yaa..selamlarımla kutluyorum...
Çok çok güzel bir serbest şiir okudum sayfanızda.”yalnızlığın öpüyorum omuzdan” ne kadar güzel bir anlatım tarzı. “Ömür boyu müebbet yemiş yalnızlığa” bir kişinin beyin duvarlarındaki tahribatı kimse onaramaz. Saygılarımls...