(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Duvarlar...yılların şahidi duvarlar..aç yattığımız gecelerde yorganımız duvarlar...taş kaynattığımız gecelerde aşımıza şahit duvarlar...hocam kısa ve öz ..anlayana...Şiirlerimin okunma sayısına gelince ben çözdüm...yalanda olsa kimsenın şiirine inanmamışsam yorum yapamam..dogruya doğru derim..egriysede doğru diyemem...lakabım oklavadır iş hayatında..ilginize ve sevginize layık olmaya çalışıyorum..sagolun
evet düşüncelerimizde olmasa tamamen yalnız kalırdık degilmi hocam.o duvarlar bile düşüncelerle hayallerle hayat bulup anlam kazanıyor ve yalnız oldugunuzu bile unutuyorsunuz bir anda.kutlarım sizi yürekten.......
Şu duvarlar yok mu şu duvarlar, Dağ başında Ha yeşil olmuş ha beyaz, Hiç farketmiyor inan. Eğer; Her gece düşüncelerimle çizdiğim resmin olmasa Yıkmak geliyor içimden zaman zaman...
Çok güzel bir şiir okudum. Sayın Göle;Kâleminiz çok güzel şiirler yazıyor,Kutlarım... Saygılarımla.
Semiramis tarafından 1/26/2007 2:24:45 AM zamanında düzenlenmiştir.
Şu duvarlar yok mu şu duvarlar, Dağ başında Ha yeşil olmuş ha beyaz, Hiç farketmiyor inan. Eğer; Her gece düşüncelerimle çizdiğim resmin olmasa Yıkmak geliyor içimden zaman zaman...