Görmedim ömrümce Geçenini aşkın! Kim demiş biteceğini? Duymadım ömrümde Dinenini acının! Kim demiş tükeneceğini?
Hayır, sevgili yavrum Hayır... Hepsi yalan... Hangi acı dinmiş ki yüreklerde Benim acım dinsin... Hangi kalp silebilbiş ki sevdiğini Benim kalbim silsin...
Onca zaman geçti Sorarım size Onlarca, yüzlerce, binlerce Ve hatta Milyonlarca yürek Uzaktan uzağa sevdi birbirini! Çılgınca... Delice... Mertce... Kaçı birleşebildi bu yüreklerin? Kaçı dokunabildi sevdiğinin dudaklarına Parmaklarının ucuyla?
Bedence istemeyerek ayrıldı yüzlercesi Yürekce ayıramadı hiç birini Kaderin binbir çilesi...
Evet, sevgili yavrum! Kim demiş geçeceğini aşkımın? Dineceğini kim söylemiş acılarımın?
KADER AYIRSA DA BİZİ BEDENCE HİÇ BİR GÜÇ KOPARAMAZ BİZİ YÜREKCE...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Geçmez şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Geçmez şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
duygu yoklu kelimeler dile gelmiş…
Kaleminize ve şiirinize coşkular sunarım…
........................................................................ Saygı ve selamlar..