Beyaza ağlayan cenin duygular Varlık dileğim nefsime ve nefesime yeminli Adım adım yıkılıyor intihar rayında kumdan kaleler.!
Aşkın inancını bozan ayrılık Bana güllerin beyazını verme Kar beyaz kefen beyaz Giydirmeyin gelinliğin beyazını dağlara Dağlar beyazın ayazında.!
Emperyal trenin son yolcusu Aşk adına çivi çak zamana Hatta mırıldan dilimde Yazılmamış romanın şarkısını Hatta al yanına Üşüyen düşlerimi Ayrılık bedenlere çiz sensizliğin resmini.!
Bırak sende kalsın Gün güzeli günümün gülen yüzü Hüzün yüklü hazan Nokta koymak kolay Haydi koy noktanı kaçak konuşmana Söylene söylene söyleme Kıymık battı sözlerine.!
Bırak kıymet verdim dediklerine Gün batımı bulutları indi caddeme Gölgelendi damlalar yağmurum artık Cesaretin varsa kır kalemi koy noktanı Sustu bak mutluluk hayallerim bekliyor infazını .!
Yüreğimde şimdi bir iz Ayaklarımda eteklenen dalgalar Senin sanki iki yüzün Keskin bıcağın paslı kanı Ya Kendinde topla beni Yada döküldüğüm yerde yak beni .!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşk Adına Çivi Çak Zamana şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşk Adına Çivi Çak Zamana şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ustaca yazılmış şiirinizi o kadar içten o kadar sevgi dolu, bir o kadar da hüzün verici güzellikte yazmışsınız ki bir solukta beğenerek okudum. Çok sabırlı bir çalışma ve bir o kadar da gönül dolu sevgiler
Yüreğine emeğine sağlık
____________________________Selamlar