(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ANA... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ANA... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Eskiden, fotoğraf çekemiyor; şiir yazıyorduk... Şimdi, öyle fotoğraflar var ki, şiiri peşinden sürüklüyor; milletlerarası dil hâline getirebiliyor. İkram eden el, kim olursa olsun güzel görünür. Bu sabah, en sondan geri doğru dört şiirini okudum. Hepsi biri birinden güzel.
Fotoğrafta görünen fırın benzerini, Trabzon'un Beşikdüzü ilçe köylerinden birinde görmüş ve fotoğraflamıştım.
Şiirime ve özellikle de fotoğrafına gösterdiğiniz ilgi için teşekkür ederim Muhterem Kadir Bey. ANA şiirime; araştırdığım fotoğraflar arasında, sizin de beğendiğiniz, bu fotoğrafı uygun buldum. Genel beğeni kazandığına da ayrıca sevindim. Gözlerinizden öper, sağlık dileklerimle selamlarımı iletirim.(Aksakal)
Onun için: "Cennet anaların ayakları altındadır..." denmemiş midir sevgili Resul Bey. Rabbim bu duyguyu tadanlardan eylesin, göçen tüm analara rahmet etsin. Selam ve dua ile...(Aksakal)
Şimdi, öyle fotoğraflar var ki, şiiri peşinden sürüklüyor;
milletlerarası dil hâline getirebiliyor.
İkram eden el, kim olursa olsun güzel görünür.
Bu sabah, en sondan geri doğru dört şiirini okudum. Hepsi biri birinden güzel.
Fotoğrafta görünen fırın benzerini, Trabzon'un Beşikdüzü ilçe köylerinden birinde görmüş ve fotoğraflamıştım.
Tebrik ve Selâm ederim.
kadiryeter Kadir Yeter. 23 MAYIS 2019 Perşembe. TRABZON.
w.edebiyatdefteri.com/siir/1232784/ana---
Enver Özçağlayan'a