Namerde muhtaç etmez Gönül seyrinde melekler Yazar kitabı tezden yakın Kelamı kılıç Kal-u beladan bir levh-i kalem Arar bulur yol ağını!
Kimdir diye sorsalar Adı gibi sevda yolu Sonsuzluk kapısında nöbet Sırdaşı ardında Karıncalanmış beyninde el- firak Yolu yordamı el- hakim!
Gönül akşamlarına bir çift söz Ab-u hayat bulur zemzemi Derde derman elinde ki iz Canda sırdaş Yusuf’un ilahi nefes neferi Kimdir deseler Konuşur hünerler .!
Psişik gücü sorunsuz algısı Sonuçlar tahmin dışı Parametre dışı psikometri algısı Fizikselse şifa gücü Geçmişten geleceğe bilgi deposu Nicedir bekleniyor Derim Bekliyor nicesi !
Zaman zaman kendine sesi titrer Bir serçe gözyaşı yaşamın son nefesinde Hastalıksa beden denklemi Elinde şifalanır Peygamber aşkıyla Allah yolunda bir yıldız Nerende dolanır Balıklara kafa tutmuşcasına Çırpınır dalgalar!
Sen insan iyisi Sen kararmış yüreklere umut’lı bir nefes Fenomen Ve sen duyu ötesi tabip Kendinden üstün tuttun insanı Hakkın ödenmez Namın silinmez Helal eyle hakkını Minnettir sana borç!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.....Sen İnsan İyisi...... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
.....Sen İnsan İyisi...... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Oruç anlamak halinden aç ve muhtaç her kulun Oruç hayır hasenat la mümine bir hediye Oruç namazları kılmak tarifi doğru yolun Oruç Kuran ı yaşamak daim Hak diye diye ----------------------------------------------------- =========================== :::Sayfaya iz düşen güzel bir Şiir :::::Her daim güzel şiir, yazmalı Şair :::::::Tebrik ediyorum,Değerli ÜSTADIM
Her mısrada sizin gibi, bizim gibi şair ruhu buram buram kokuyor...
Kaleminiz dik dursun…
.................................. Saygı ve Selamlar..