Okuduğunuz şiir 5.5.2019 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
.......Mavi Ölüm.....
Güzel düşünürdü maviler Üzarine ayrılığın Kızıl gölgesi düşmeden önce! Gözlerime sığmıyordu Güzelliğinde dans ederdi renkler Ateşböcekleri geceleri toplamadan önce!
Bir zamanlar maviydi çocuklar Çiçekler çömertçe sevgisini sergilerdi Yağmur kokusunda perçelenirken kumsal Çimenin yeşilinde aşık olurdu Kalbinden soluyan mavinin suları!
Soluduğunda hikayeme baharlar getiren Reyhan! Ruhumdan geçerken reyhan Gözlerime kapanır düşlerimin yıldızı Kendi yazgısına ağladı mavi odalar!
Ağladık! Kuşları kucaklayan yeşil yol Gitmeler gelmenin döngüsü Sanki güneşin ilk sözü Ufkun ötesi maziden uzaktı Maskelerin düştüğü Yıkılan gurur tablosu tek,aşktı!
Şarkımın nakaratı ufkun son dizesi Uzaklaşır adımlar ellerimde ateş Yandı maviölümler Kızıllaştı gölgeler! Bir maviölümdü adım Ağladım!
Ağladım.. Toprağın bahara küstüğü gibi Ağladım Suların dalgalarında ağladığı gibi Karanlığı yaran düşler gibi Suya yansıyan yakamozlar gibi Suya hasret ve ıslak Umudunu renginde arayan maviler gibi Dağlandı gözlerimdeki sular Ağladım Uykumu bölen korkular gibi ağladım.!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.......Mavi Ölüm..... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
.......Mavi Ölüm..... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Oruç anlamak halinden aç ve muhtaç her kulun Oruç hayır hasenat la mümine bir hediye Oruç namazları kılmak tarifi doğru yolun Oruç Kuran ı yaşamak daim Hak diye diye ----------------------------------------------------- =========================== :::Güne iz düşen güzel bir Şiir :::::Her daim güzel şiir, yazmalı Şair :::::::Tebrik ediyorum,Değerli ÜSTADIM
Duygusal şiirinizi severek ve haz duyarak defalarca okudum...
.................................. Saygı ve Selamlar..