Sevgili Ağabeyim, Can Dostum Bedri Tokul "Seçimden Sonra" isimli yazısında belki artık yazamam diyor.
Aman sevgili dost bizleri mahrum bırakma..
Selamlar..
Bilirim hastasın biraz da yaşlı :) Yazamam ne demek yaz Bedri Tokul.. İçimizde sensin akıllı başlı Senin yazıların bizlere okul Yazamam ne demek yaz Bedri Tokul.. - Ülkemize bahar gelmiş duydun mu Yazmanı özleriz bilmem aydın mı Artık usandın mı yoksa doydun mu Elbette üstündür akıldan akıl Yazamam ne demek yaz Bedri Tokul.. - Sağlığın elvermez içinden gelmez Bilirim sorun var kimseler bilmez Dışın belli etmez için de gülmez N’olur bizim için yanıl ve yakıl Yazamam ne demek yaz Bedri Tokul.. - Bir merhaba deyip bir de selam ver Bu yeter bizlere özlemin gider Bir “öhhö” deyişin de mutlu eder Kocaman olmasın yaz küçük çakıl Yazamam ne demek yaz Bedri Tokul.. - Babacan gülüşün baba duruşun Unutulmaz on ikiden vuruşun Tatlı fikirlerin müspet görüşün Şiirle haber ver yazıyla sokul Yazamam ne demek yaz Bedri Tokul.. - Kafan kel olsa da severiz seni :) Severiz sürekli överiz seni Gelmezsen söz ile “DÖVERİZ” seni Yaz birikimini ortaya dökül Yazamam ne demek yaz Bedri Tokul.. - Sen var ya sen yüreğinde güzelsin Adamın dibisin müthiş özelsin Dilerim sağlığın artık düzelsin Fazla uzak durma buraya takıl Yazamam ne demek yaz Bedri Tokul.. - Sağlıklı günler dilerim ağabeyim, selamlar..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yaz Bedri Tokul şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yaz Bedri Tokul şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne demişim? "Sorunlarım var yazamıyorum" Peki sen ne yapmışsın? Bana duygu dolu, sevgi dolu koca bir şiir yazmışsın. Buna yürek dayanmaz. Buna göz dayanmaz. Buna söylenecek söz bulunmaz. Sağ ol. Var ol. Hep ol. Canım Dostum. Üç evlat. Dört torun. Arttıkça sayıları çoğalıyor sorun. Huyum kurusun. Onların eline diken batsa, benim yüreğim kanıyor. "Elimden geleni yaptım. Evlendirdim. Bundan sonra kendi sorunlarını kendileri çözsün" diyemiyorum işte... Aslında demek lazım. Şunun şurasında yaşayacağım 50-100 sene daha!!! Onu da kendime ayırmam lazım. Takıyorum işte kafama. Geçen gün Serhat BİNGÖL bana özelden mesaj yazmış. "Abi nerelerdesin özledik" diye. Ben de ona verdiğim cevaba Sevgili MÜSLÜM diye başlamışım. Sonradan fark ettim. Dalgınım Canım Kardeşim. Kafam dolu. Belki de kırıldı. Haksız da değil.
Bu kadar sevgiye duyarsız kalmak her insanın harcı değil. Evet! Yazmam yazılanları okumam lazım. Sizlerle yine beraber olmam lazım. Sağ ol. Var ol. Bana güç verdin. Moral verdin. Sevgiyle, hasretle, özlemle öperim dost yüreğinden. Seni, sizleri seviyorum....