yanıp sönen sıradan ışıklar gözlerinin modemine bağlantı var ama bir duvardan bahsediliyor göğsünü sütüne yırtmayan anaç tavırdan tırnaklarım neden böyle uysal gülüyor duman aralığından sigaram ay yeşil inanç topal
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
kom ve com şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
kom ve com şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hz Musa ve Hızır as’ın yolculuğunu bilirsin değil mi.. hani Hızır, Musa’ya “sen benimle yolculuk etmeye dayanamazsın” demişti de, Musa bu dinler mi, yine de çıkmışlardı yola.. yolda Hızır, bir yıkık duvar görür ve tamir eder.. karşılığında da hiçbir ücret almaz. Oysa ne çok muhtaçtırlar zahirde bir kuru tayına.. musa köpürür.. ululazm peygamber! Fakat Hızır yerde ve gökte Hızır’dır işte.. ilmi ile adamı halden hâle sokar.. hep hayretle okurum Hızır’ı.. ne vakit bir duvar görsem.. hayretle içimde o ses yankılanır;”sen benimle sabretmeye asla dayanamazsın”.. hızır, epeyce anaçtır aslında. Musa ise sanki Hızır’a göre henüz ne göbek bağından kurtulabilmiş ne de farkına varabilmiştir Hızır’ın farkında olduklarının. Ama gel gelelim peygamberlik de onda!.. herkesin bir duvarı, bir hızır’ı bir de musa’sı var şiir. Ve gerçekten herkes bir yolculuğa dayanacak kadar rüşt be sabır sahibi değil. Şiirden çok konuştum.. eyvallah.
Ne kadar küçümsüyorsan kalemini o kadar kızıyorum sana “bir okur olarak”.. tamam anladık, büyük türk şiiri senden sorulmuyor:) ve fakat insan yazdıklarına ve usuna karalama dememeli.. 20 yıl boyunca karalama diyerek kendime yaptığım haksızlıklardan sonra farkettim bunu. Ben şiirlerimin hepsini bir anda bir seferde bir kerede yazarım ve geriye dönüp bir iki kelimesini düzelttiğim çok azdır. Kriterin karalamak yahut işçilikse , herkesin tarzı sesi farklıdır.. özensizlik değil seninki.. karalama hiç değil. Doğaçlamanın şiirsel halleri. İyidir..