Bugün benim doğum günüm Hissettiğim kadar genç yaşım Elli beş olduysam, yaşlı mıyım İnsan huzur bulur yaşını severse Ne kalıyor bir bakın elimizde Zaman acımadan geçmekte Ömür tükenmekte.
Hayat kocaman bir defter Yaşadıkca sayfaları biter Dünyada ömür kısa İnsanca anı yaşamak gaye Her can sevmek sevilmek ister.
Kendini bilirse insan Şükreder, hamd eder Her nimeti bize verene Sürprizler saklı Rabbimizden bizlere Her an her köşede bizi beklemekte Ömür misafir hayatın akışı böyle Ömrümüzün her gününde Kederde var neşe de.
Her günün tadı farklı hayatta Ve doyasıya yaşanmalı Yaş kaç olursa olsun Sevmek çocukca olmalı Efkarlanıp daldığımda anılara Ruhum yaptıklarından utanmamalı Bunca yıldan elim de kalan ne mi Acı, tatlı tüm yaşanmışlıklar Sevmek sevilmek Sevdim sevildim Yetmez mi?.
Ah keşke demiyorum bugün Bazı şeyler yaşandı Güldük ağladık Yıllar bitti Dünyada vadesi dolanlar gitti İyi kötü yaşananlar oldu dün Elbette olacağım bende bir gün Bu dünyadan ebede sürgün Doğmuşum görmüşüm Yaşamışım bilmişim Şükrediyorum her gün Hayat yaşatarak öğretir bize gerçekleri.
İyi ki gelmişim dünyaya diyorum Tanımışım sevmişim Kalbimde yer vermişim Mutluluğu sevdiğimde bulmuşum Hiç bir şeye hiç kimseye değişmem Değerlim diyenlerimi Ve candan değerlim bildiklerimi.
İnsanın eti de yenmez iyi ki de yenmiyor Derisi de giyilmez Bilirsiniz... Kibirsiz ruhuyla Baldan tatlı diliyle Ve vefalı yüreğiyle İnsan sevilir.. İşte Bende çok sevildiniz... Canımda can bildiklerim Hakkınızı helal edin ben ettim Seneye var mıyız nefes alır mıyız kim bilebilir...
24 /03/ 2019 MeLek Tiryaki
Yaşım alıp başını gitse de Ruhumu b ü y ü t m e m hep çocuk kalmalı Bedenim yaşlansada yüreğim yaş a l m a m a l ı Yaş elli dört olsa da ruhum kendini çocuk s a y m a l ı... 2018’ den...
Sağıma aldım; Çocuksu masum h u y l a r ı m ı Soluma aldım; Bitimsiz masmavi u m u t l a r ı m ı Mutsuz etse de; Hayatın acıları r u h u m u... Çocukça hayaller kurar.. Kendimce; oynarım mutluluk o y u n u m u ... 2014’ den...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İYİ Kİ DOĞDUM! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İYİ Kİ DOĞDUM! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sağlıklı mutlu hayırlı sevdiklerinizle birlikte nice güzel yaşlar, yıllar dilerim.
Her yaşın kendine özgü ayrı bir özelliği güzelliği vardır diye düşünenlerdenim. Ayrıca mühim olan rakamlar değil ömrün nasıl yaşandığı ve o sayıların içinin nasıl doldurulduğudur.
Dilerim neyi nasıl istiyorsanız hep dilediğinizce ve gönlünüzce olur. Sevgiyle kalın..
sera. tarafından 3/24/2019 10:29:13 AM zamanında düzenlenmiştir.