Can sevgili... Sen hiç özlemedin mi? Özledi yine gözlerim dalmayı gözlerine Kulağım tutkun baldan tatlı sesine Ne kadar çok seviyorsun deyişine Ruhum tutuklu Mahşer-ine eşine Vurgunum gönülden sevişine Hasret nefesim nefesine Çok özledim sevdiğim Artık gelsene.
Can sevgili... Sen hiç özlemedin mi? Gözlerinin önüne gelmedim mi Kulaklarında çınlamadı mı sesim Hayalinde rastlamadın mı gülüşüme Bir of çeksem nefesim değer mi nefesine Gelsen diyorum, aşıp dağları denizleri Çok özledim sevdiğim Artık gelsene.
Can sevgili... Sen hiç özlemedin mi? Şiirler yazar dururum mavişim gözlerine Gönlümü hibe ettim tatlı bal sözlerine Hasretim taşar dokunamam tenine Bakışına gülüşüne gülümsemene Aşığım sevgi dolu yürek özüne Hayranım senin her şeyine Çok özledim sevdiğim Artık gelsene.
21 /03/ 2019 Mlk Tryk
Şiir sevenlerin dünya şiir günü kutlu olsun....Saygılarımla.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ARTIK GELSENE! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ARTIK GELSENE! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şair dostu; Acılı, tatlılı ve hüzün yüklü, anlamlı bir eser, beğenerek okudum... Şiir yaşamdır… ...................................................Saygı ve selamlar..
bekleyiş aslında hasretin iz düşümü bir de imkansızlığın. şiir gibi baktığımız cihan ve sevgiyi işlediğimiz dize dize... dünya şiir günümüz kutlu olsun canım şairem.
Hayat ganimettir inanan kula Gayrı meyil etme paraya pula Dua pınarında vermezsek mola İman gülü kurur şer_e saparız ============================= Tevfik der ey nefsim şaşırma beni Şeytan tuzağına düşürme beni Hakkın sınırından aşırma beni Hak razı olmazsa biz ne yaparız =============================: :Sayfaya iz düşen bu güzel şiiri :::Ve bu güzel şiiri yazan kıymetli şairi :::::Tebrik ediyorum :::::::Ve en içten dileklerimle
:Hayırlı :::Başarılar diliyorum :::::Kaleminiz susmasın :::::::ÜSTADIM :::::::::SELAM VE DUA İLE
Acılı, tatlılı ve hüzün yüklü, anlamlı bir eser, beğenerek okudum...
Şiir yaşamdır…
...................................................Saygı ve selamlar..