(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Çok güzel bir şiirdi ama konularınız fazla hüzünlü bu aralar. Umarım bir problem yoktur.Allah uzun ömür versin sağlık,sıhhat ve mutlulukla....Selam ve Saygılar....
her biri ayrı efsun ayrı dünya gez gezebildiğin kadar şiirin rengarenk hüzün dizelerinde yine uzun uzun kaldığım bir şiir daha çınar dostun kaleminden...
Sen bir yar gibi sevdiğim şairliğim Sen bir gül gibi solan gençliğim Sen her gün yollarını beklediğim Unutulacaksa hemen Çıkıver can, can borçsun elbet...
---------------------------------------------- çok güzeldi elinize sağlkı değilmi ki bir can borcumuz var borcumuza sadık insanlarız biz borcumuz borç.. ödeme zamanı sgelince yok diyecek değiliz ya. allaha emanetle ve sağlıkla kalınız kardeşim.
değerli dostum boş yere serzenişte bulunmaz...ama yine de sizin derdiniz bizm derdimiz sayılır..dilerim bu sıkıntıyı tez elden atlatırsınız inşallah...güzel şiirinizi kutlarım..saygılarımla...
Çınar Dost Can ebedi değil tabi ki ama şiirler kalıcıdır. Can bu çıkar gider ya ruh şiir dizeleriyle dans eder… Ölüm baki, can fani… Napalım yani :) Özlem kalır geriye, gerçi geçinden versin de hepimize alışmak lazım ölümün sesine. Şiir güzel, tema gerçek, şiir kalıcıdır.. Saygılarımla.
Bu ne şimdi kardeş yürek,Çınarlar kolay kolay devrilmezmiş,elbette tek gerçeğimiz ölüm döşeği ama daha çok erken hemen gelmesin ölüm biraz yaşayalım bazı güzellikleri..Üzme böyle şiirlerle bizi yüreğin çiçeklerle bezensin ,güzelliklerle dolu dolu olsun..
ziyafetin güzeldi nice ziyafetlere