(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
yeis şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
yeis şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
burada şiir yazan pek çok kişi kendini şair olarak görmek istemez(belki de sırf profesyonel bir dergide şiiri yayınlanmadığı, kitabı olmadığı için!) ve sanatla ilgilendiğini düşünmez. Fakat insan, fiilinin adı ne olursa olsun o sanata dokunur. sanat ne ve kim içindir edebi ve ebedi bir tartışma konusu; bana sorarsanız sanat "iyileşme/şifâlanma" içindir. yazarak, yaşanılan her anın (geçmişin ve şimdinin) hatta geleceğin olumsuz-aşırı olumlu-aşırı duyguları, düşünceleri sağaltılabilir ve insan yazdığı yani içinden bir cerahat gibi "şey"i çıkardığı anda, yaptığı, yazdığı, oynadığı, çaldığı her ne ise bununla farketmeden içinde ve dışında bir şeyi değiştirir. değişen o şey bizi şifalandırır. daha mutsuz olduğumuzu hissetsek bile. paylaşım ve etkileşim (yorumlar, beğeniler, eleştiriler..) insanı bir adım öncesinden alır ve farklı bir yere koyar. yazdıklarınızı bu bakış açısıyla okudum ve bir anne olarak ümid ediyorum ki, o çocukların başına dokunacaksınız. özellikle insanın kendi içindeki çocuğun başına dokunması için asla ve asla geç olmadığını da bilerek.. saygılarımla.
Ankâ__ tarafından 3/12/2019 12:32:47 AM zamanında düzenlenmiştir.