(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
'velhasıl şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
'velhasıl şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ezcümlenin bitmeyen zaman kederinde yol bulur mu inşiraha diyeceğim tabii birkaç tipoloji vardı kurguda.. göçecek olan ile yarınların parıltısı..ikisi de bizim :) kimi diğerinin yerine geçermiş ruhhâliyle..böyle avutur kendini ben gibi yaşlı olanlar kutlarım selamlar...
Bir okur g özüyle: Söyleşir dertleşir gibiydi samimiydi satırlar.
Acı bir gerçek maalesef. Lakin ne de doğru demişsin Nilgün Marmara: "Uçurumlar var diyorum, insanla insan arasında, kendiyle kendi arasında."
böyle olduğunu bilsek de, bazen çaresiz gibi hissedilse de; durduk dinledik hayatın karşısında ve anladık ki her şeyin bittiğini sandığımız anda bile hep bir umut var. Yeter ki görmeyi bilsin insan.
Hayat ganimettir inanan kula Gayrı meyil etme paraya pula Dua pınarında vermezsek mola İman gülü kurur şerre saparız =============================: :Sayfaya iz düşen bu güzel şiiri :::Ve bu güzel şiiri yazan kıymetli şairi :::::Tebrik ediyorum :::::::Ve en içten dileklerimle