(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞKA VEDAA... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞKA VEDAA... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Insan buldum dedıgım askı Bır anda avuclarının arasından kayıp yok olmasıymıs Her askın bır sonu varmıs Bu yuzden aska vedaa... ----------- tbrıkler cok guzel bır sıır kutlarım saırımı yuregıne kalemıne saglık...
Sevgili şiirdostum,Yürekten bir şiir .unutulacak gibi değil...haddim olmadan sadece öneri olarak kabuledeceğinizi umduğumdan son dörtlüğünüzü şöyle de değerlendirirmiydiniz;
Her aşkın bir sonu varmış Bir anda, avuçlarımın arasından kayıp yokolmasaymış Ne yapalım"bizden" bu kadarmış Bu yüzden Aşka ELVEDA....
Tebrikler...her ne kadar içiniz acı dolu olsa bile hatırlanası satırlar...vedaaa derken bile hatırlanılıyor olması...umudunuzu yitirmemek dileğiyle..satırlarda kayboldum..teşekkürler..
aşka veda etmek okadar kolay değil. dudaklar unuttum der kalp kan ağlar. gözler toprağa bakar. unutmaki unuttum demek bile onu hatırlamaktır. inş.bukadar kolaydır içindeki aşkı unutmak tebrikler güzel satırların için.
Her askın bır sonu varmıs Bu yasadıgın dunya bır yalanmıs Icındekı umut gozun kapanıncaya kadarmıs, Bu yuzden aska vedaa
Her askın sonu varmıs Sadece ardında bıraktıgı bır damla göz yasıymıs Her askta hevesını alıncaya kadarmıs Bu yuzden aska veda
Insan buldum dedıgım askı Bır anda avuclarının arasından kayıp yok olmasıymıs Her askın bır sonu varmıs Bu yuzden aska vedaa... TEbrikler. Yüreğinize sağlık.
saygı ve sevgilerimle.başarıların daim olsun.