(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ey Yüce Kadın ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ey Yüce Kadın ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok güzel...ve bu mısraların sizden gelmesi şaşırtmadı beni. Çünkü burada gördüğüm kadarı ile siz tüm insanlara değer veren bir insansınız. Ben size dost insan demekle ne kadar doğru hareket etmiş olduğumu bir kez daha anladım. Teşekkür ediyorum ben de.
Yüreğinize hüzün düşmesin diyeceğim ama az önce dediğim gibi duygu insanlarında bu çok zordur.
Sizden bu güzel sözleri duymakla onur duydum. Çok teşekkür ederim. Bana bu güveni duyduğunuz ve değer verdiğiniz için.
Bizim için her zaman baş tacısınız. Duygularımız var ki insanız mutluluk bazen acıdadır. Bir insanın acısı paylaşmak, bir garibin elinden tutmanın verdiği mutluluğu tarif edemem.
Ben nice yetimlerin büyüdüğü bir evde yetiştim.
İyi ki Halamın yanında yetiştim onların merhametini ancak gören bilir.
Bilge Kişi; Çok güzel ve duygusal bir şiir okudum, yüreğinize sağlık… Şiir yeni bir yaşamdır… ...........................................Selam ve saygılarla..
Güneştir kadın.. gün kadar aydınlık bakan gecedir kadın hayalleri yıkılan, Yaradır kadın her dem kanayan.
Kanatıldıkça derin yaralar açılan ''Elimin kiri'' denilen kadın bir bakarsın sevdasıyla yıkanılan sonra da savrulup çamura atılan
Eksik etek değildir kadın siz onu nasıl giydirirseniz öyle görürsünüz oysa rengarektir gökkuşağı misali kör bakan yüreklerin elinde körelir yüreği
Cesurdur kadın hiçbir erkeğin tahmin edemediği kadar ülkenin doğusundan batısına Aşktır, Sevdadır, Anadır kadın
Gözleri yeşil..ela.. mavi siyah..kahverengi olmuş ne önemi var ki? seven yüreği fark edilmedi mi..!
Keşke düşmanı kadar seveni de çok olsaydı sevgi tohumları saçılsaydı o zaman bağrında büyüttüğü her bir fidanla ne yüreklerde nede dünyada savaşlar kalırdı.!
Ayaklar altına alındığında yüreği? işte o zaman toprak olmakta belki de bunun için denir ona TOPRAK ANA.!
Canan EREN
Yureginize saglik hocam eslik etmek istedim
Saygımla ...
Canan EREN tarafından 2/26/2019 10:59:31 PM zamanında düzenlenmiştir.
Ruhunda bilgelik tecrübenle sabit Ömür çilesi yüreğinde nasır Sevdan; sevginle, sevdiklerinle asıl Yüceldikçe yücelir senin adın Ayaklarının altında, cennet anahtarın
Ne mutlu ki sen varsın,
Ey Yüce Kadın.!
Bazen Birilerinin işine gelir kadın olursunuz Birilerine göre de hep eksik eteksinizdir Kıran kırana bir yaşamın Kalitesi bozuk düzenisinizdir bir de Kalite nedir Kime göredir kalite İşte bunu hiç öğrenemezsiniz…
Benim de; hakkı ellerinden alınmış, bazılarının da ''Eksiz Etek'' diye adlandırdığı kadınlarımıza ithafen yazdığım şiirimden bir kıtaydı dost... Sizin bu güzel dizeleriniz bu tür insanlara ve biz kadınlarımıza ışık tutacak güzellikteydi... Duyarlılığınızı gönülden kutluyorum dost kalem. Saygımla...
Resim manzara harikaydı atasözü de bir o kadar manidar kadınlar onlar ne asil varlıklardır onlarsız hayat onlarsız sevgi mümkün değil- kutlarım usta...
Saygımla değerli hocam...