Sen ki kadın; Tınısında ihtilal ve ihtimallerin olmadığı. hicazkar bir ben çalıyorsa sol yanında Fukara mumlar eşlik ediyorsa odana Sis bulutları içinde kara bir tren geçiyorsa içinden Kurşuniye dönüyorsa imkansızı oynayan düşler Görmezden geliyorsa seni eskiden gözlerinin içine giren Düşesler seriliyorsa devrik özlemlerine. Susan bir acının içinde büyüyorsa ceninler. Yüreğindeki sıcaklığa bütünlük katmıyorsa verdiğin değerler. Nefessiz kalıyorsa yokuşlar Demek oluyor ki; bir yokuş daha çıkacaksın taşıyacaksın kendi yükünü sırtında yine. O halde uzaklaştır artık gönlünden bedeninden yanaşma ruhlu insanları. Bin kez yokluğu yaşasan da eldesizliğin karanlığında mumyalansın aydınlık. Eriyen parmaklarında.. Kitaplarda beklesin eski şiirler Yeni bir şiir seç kendine uçur kül rengi güvercinleri Beyaz entarili geleceğe. Hava Su Sevgiyse yaşamın üç duvarı. İçinin sarnıcından damlat varoluşları. Bağışla kendini kendine görsün cömertliği aziz bekleyişler. Kıt kanat geçindiğin huzur sokağında Hep tenha olsa da bir yanın kırmızıyı lalelerden toplasın çingeneler. Adın ’k/adın’ Senin Soldukça çoğalsa da dilin Tek şarkı yeter Sahi ’hangimsin Sen Benim’ demeye Fırtınaların isyanları çarpışsa da bedeninde Acılar olgunlaştıracak ve durulanacak acılanmış yıllarda sözlerin..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
K/adın şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
K/adın şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
..gözlerin olağan sorunları adını yok sayar mı kadının..külliyen doğruydu demek şiirselliği,benimle bir olur incitir imgeler..külliyat olmuş kadından yapılı açık yara kadersiz kederli duygular ayırsaydınız birkaç bölüme kolay gelirdi gözlerime güzelliklere angaje Ferda'ca Şairim..bu fotoğraftan daha güzelsiniz tabii diğerlerine göredir demem..selamlar tebriklerimle kutluyorum...
Çok tşk ederim hocam,evet bölümlere ayırmayı düşündüm.Pazar günleri şiir eklemek bana zulüm.Neden derseniz ev halkı evde,biri çay ister,biri kahve..Tam şiir ekleyecektim yemek istediler,kalmasın diye ekledim gitti şiiri..O konuda çok haklısınız.Resim şiire uysun diye bu şekilde sunuldu.Ama ruhum zaten çingene benim:) Saygılarımı sunuyorum efendim.
harika satırlar düşmüş sayfaya kalemin ustasından okudum bir daha okudum ardından tebrik ediyorum kıymetli hocam yürekten candan sağlık versin size yüce yaradan
kimi zaman aynalardan kaçırdık gözlerimizi kimi zaman korkulardan gecelerce otağı kurduk kızıla çalan anlara parmak aramızdaki soluksuzluğa uyandık yine de karanlığımızda yaşadık
aşktık biz sevdaydık yeri geldi can suyu niyetine kaynayan bir okyanusun demir almış yalnızlığına susadık günahsız düşlere perçinledik günleri sabır sofrasında dâimlendik dövünerek dokuz doğurttuk acıyan yanlarımıza kül rengini gök sandık bir damla gözyaşında ağardık bir içimlik nefeslerde ömürlerce yanıldık
anneydik annesizliğimizle yıllandık dünyaları göğüsledik uç vermeyen göğüslerimizle daha küçücük yaşta kırmızılarla sınandık
biz kadındık kadınlığımızdan kırıldık
....
konu kadın olunca hemen hemen her kadın yazmıştır muhakkak birşeyler bir şiirimi paylaşmak istedim ben de güzel şiirinin vasıtasıyla izninle tabi
Değerli dizeleriniz ile eşliğinize çok tşk ederim şairem.Yüreğiniz dert görmesin kaleminiz bitimsiz olsun.Kadının kadına desteği için ayrıca tşk ederim.Var olun çok sevgilerimle..
Dediniz ki kadın Annedir soyadın Her türlü cefa ile yoğrulmuş Evlerde bereket olmuş Erkeği doğurmuş Cennettir tadın Kaleminiz var olsun, güzel bir şiire imza atmışsınız, saygılar şaiire
Selamlar