Sevilenler sevenler ,gözleriyle anlaşır. Bir göz kalbe girince,içinden atamazsın Konuşmaya ne hacet,özleriyle anlaşır Bir çift gözü yıllarca,asla unutamazsın
Gönüllerden gönüle,su gibi akan gözler Ceylan gibi yaralı, ağlayıp bakan gözler Büyüleyip ardından,peşine takan gözler Bir çift gözü yıllarca asla unutamazsın.
Buluşunca bakışlar ayağın yerden keser. Sevdalanmış başında, kavak yelleri eser. Saplanmış bir ok gibi ,kalbi deştikçe deşer. Bir çift gözü yıllarca asla unutamazsın.
İçten gelen bir bakış,yıldırımlar düşürür. Kalbin çıkar yerinden ,dışarıya taşırır. Hiç farkında olmadan,seni senden aşırır Bir çift gözü yıllarca, asla unutamazsın.
Yudumlarsın aşkını, gözlerden kana kana Ayrılınca ağlarsın, yüreğin yana yana. Ağzın dilin lal olur. tuz basarsın yarana. Bir çift gözü yıllarca, asla unutamazsın.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sevgi Gözlerde Başlar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sevgi Gözlerde Başlar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şair dostu; Bu şiir; Şiirin yüceliğinin ve güzelliğinin sonsuz kanıtı... Şiir yaşamdır… Şiir hayattır… ...................................................Saygı ve selamlar..
İçten gelen bir bakış,yıldırımlar düşürür. Kalbin çıkar yerinden ,dışarıya taşırır. Hiç farkında olmadan,seni senden aşırır Bir çift gözü yıllarca, asla unutamazsın.
Yudumlarsın aşkını, gözlerden kana kana Ayrılınca ağlarsın, yüreğin yana yana. Ağzın dilin lal olur. tuz basarsın yarana. Bir çift gözü yıllarca, asla unutamazsın.
yüreğine bin sağlık üstade hanım kalemin daim olsun....
...Şiir yazmak gönül işi .....Şair duygulu kişidir .......Şiir kalpte bir göz .........Aşkın çok tatlı aşıdır :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: .Sayfaya iz vuran güzel bir şiiri ..Ve bu güzel şiiri yazan usta Şairi ...Tebrik ediyorum ÜSTADIM .....Duygularınız hakikat üzre olup .......Kaleminiz hiç susmasın ...........Başarılar diliyorum
Bütün şiirleriniz gibi buda harika olmuş üstadem.Kaleminiz daim ilhamınız bol olsun.Siz her zaman böyle güzel şiirler yazın bizde zevkle okuyalım.En kalbi selam ve saygılarımı sunarım.
Boşuna dememişler gözler kalbin aynasıdır, Gözler var sıcacık bakar, gözler var sevgiyle sarar, çok güzel bir şiir sevgiyi gözlerden ve unutulmaz bakışlardan anlatan , verdiği duyguyla, şekliyle,hecesiyle ve kafiyesiyle yine ustalıkla yazılmış bir eser değerli hocam yüreğinize kaleminize sağlık, kutluyorum sizi selam ve saygılarımla
Sevgiyle bakan gözler asla yalan söylemez.Sevdaya dair muhteşem bir şiirdi.Yürek sesiniz daim kaleminiz kavi olsun sevgili şairem.Canı gönülden kutluyorum.
Kahırlı söylenir söz, sözlerin çok cefalı Gidersen sen daha da, uzağa bir sefalı Sevdalı gönüllerden, sitem çıkar vefalı Bir çift gözü yıllarca, asla unutamazsın.
Ülkü Hocam;
Güzel yüreğinizden gelen duygusu yüksek hüzün dolu şarkı sözleri gibi bir şiir olmuş.
Sevilenler sevenler ,gözleriyle anlaşır. Bir göz kalbe girince,içinden atamazsın Konuşmaya ne hacet,özleriyle anlaşır Bir çift gözü yıllarca,asla unutamazsın Çok güzeldi..Yüreğinize sağlık şairem..sevgimle