Güneş dağların ardında kaybolup Alacakaranlık basınca Kapandım her zamanki Küf kokulu dört duvar arasına Bir köşede kırık dökük ranzam Ortada ahşap masam Ve iki sandalye Değişmeyen yine sensiz bir gece… * Pencere açık Rüzgâr kuru dallar arasında Islık çalıyor Sigaramı yakıp Başımı uzattım Karanlık sokaklar Üç beş kedinin gözleri parlıyor Onlar bana bakarken Bende gökyüzüne baktım Göz gözü görmüyor Sessizlik hüküm sürüyor Gerçek olansa Yok olan umutlarım… * Adın her zamanki gibi dilimde İnkâr etsen de Unutmadım O ilk bakışını Sevdalandığım yakışını Kahroluyorum Sadece hakkımızda “hayırlısı olsun” diyebiliyorum Hayırlısı olsun… * Ve el açıp yakarıyorum Hayırlım ol diye dua ediyorum. Sahi bu saatte senin aklına giriyor muyum? Yok, saçmaladım yine Biliyorum ki başka tende Başka bedendesin Ve ben bunu bile bile Lades diyorum Hayat işte Sen başkasının yüreğinde Aşk ile yanarken Ben sana kanıyorum.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BEN SANA KANIYORUM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BEN SANA KANIYORUM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Pencere açık Rüzgâr kuru dallar arasında Islık çalıyor Sigaramı yakıp Başımı uzattım Karanlık sokaklar Üç beş kedinin gözleri parlıyor Onlar bana bakarken Bende gökyüzüne baktım Göz gözü görmüyor Sessizlik hüküm sürüyor Gerçek olansa Yok olan umutlarım…
Eline diline sağlık Güzel bir şiir okudum. KUTLUYORUM...
Şiiriniz şahane, çok beğendim…
Şiir yazan kalemler susmasın…
............................................. Saygı ve selamlar..