Karanlıklar var içimde ama uçsuz bucaksız Ve ben senin gözlerine tutulmuş yalnız. Yürüyorum, buğulu gözlerimde demlenen hayallerimi alıp Tüm yıldızları yüreğime doldurup, yakamoza yansıyıp Seni düşündükçe anladım geceler ne kadar yalnızmış.
Anladım gündüzlerin aydınlanmadığını Sadece gökyüzü,deniz ve gözlerinin mavisi Gerisi karanlığa bulanmış Anladım sen yoksan şu yıldızı seyrediyorsundur Çünkü yıldızın gözleri ne kadar aldanmış.
Şimdi o küçük pencerenin önüne gelsem Desem ki: Bil seni delicesine seven yüreği Bağırsam, haykırsam seni ne kadar sevdiğimi O gözlerinin içinde bırak, izin ver bana sevgili Ancak izin verme , bilme sevgimi Karanlık,sessizlik ve sensizlik dolsun içim Çünkü bilmezsen beni daha parlak olacak yüreğine saklanan yıldızların içi.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KARANLIK BİR YILDIZ HAYALİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KARANLIK BİR YILDIZ HAYALİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Beğeni ile okudum
Tebrik ediyorum Hocam
Saygımla