İçimde çocuk sesleri,Eylül sokaklarında Ayakları çıplak ve ceriha, gönlüm viran Konuşmaktansa sükût içerisinde gözler, Belki de aşk, yalnızlığa da aşık olduğundan
Attı birden ellerindeki çelik çomak çubuklarını, Koştular evlerine buğulu gözler ile Yalnızlıkla kaldım Eylül sokaklarında Acep neden kaçtı çocuklar...
Görmüşler yalnızlığın yalnızlığını, O an anladım ki aşkın çoktandır böyle yaptığını Oysa ben çocukların gönlüne giriftar Yalnızlık kaçırırken onları, benim gönlüm girift yular.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sokağımdaki Çocuklar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sokağımdaki Çocuklar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gönül Dostu; Haz alarak okuduğum şiirde muhteşem bir kurgu mevcut... Kız çocuklarımızı okutalım… ......................................... Saygı ve selamlar..
Sağolun efendim. Teşekkür ederim yeni yeni başlıyorum yazmaya bu şiirinde oldukça uğraştım.Ve (bu platform içerisinde) ilk yorumu siz yaptınız . Yorumunuz bana yazmak için heves veriyor. Sevgiler, saygılar .