(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
dedi / kodu şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
dedi / kodu şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kim günahsızsa o gelsin taşlasın beni, Kaynar kazanlara atsın haşlasın beni , Herkes kül kaderden cüze düşeni yaşar, dostuma söyleyin kalden boşlasın beni. Çok güzeldi..Herkes önce kendine b akacak..Rabbim razı olduğu kullardan etsin cümlemizi.Tebrik ede,selam ve saygılar sunarım..
Kim günahsızsa demişsiniz ya can alıcı yer orası, elbette hepimizin günahları var ve olacak da, önemli olan farkedip de, onları kabullenmek yerine uzaklaşmayı seçebilmek. Ne kadar güzel işlenmiş bir dörtlük bu, tebrik, takdir az gelir. Sevgiyle...
Kim günahsızsa o gelsin taşlasın beni, Kaynar kazanlara atsın haşlasın beni , Herkes kül kaderden cüze düşeni yaşar, dostuma söyleyin kalden boşlasın beni.
Çok güzel bir dörtlük üstadım okuduğum **TEBRİKLERİM VE SAYGILARIMLA**
Rabbimizin bizden beklediği günahsızlık ve hatasızlık değildir. Rabbimizin iradesi, günah edebilirliğimizi ve hata edebilirliğimizi kabul etmemiz, bunu her günah ve her hata vesilesiyle itiraf etmemiz yönündedir. En başta Rahman, Rahim, Gafur, Settarüluyub (Ayıpları Örten) isimleriyle bize hitap eden Rabbimiz, bizi tevbe ve istiğfara sevkeder, teşvik eder. Oysa bu, az özür dileyen, hatasını nadiren itiraf ve kabul eden ve mükemmellik tuzağına düşmüş insana ters düşer. İnsan, hatasız olmak peşindedir.Çünkü hata yaptığını kabul ettiğinde, küçük düşeceğinden korkar. Kur’an’da bizlere böyle bir mümin modeli gösterilmez. Yeryüzündeki her insanın Allah’a karşı hata ve günah işleyebileceği haber verilir:”Eğer Allah, kazandıkları dolayısıyla insanları (azap) ile yakalayıverecek olsaydı, (yerin) sırtı üzerinde hiçbir canlıyı bırakmazdı, ancak onları, adı konulmuş bir süreye kadar ertelemektedir. Sonunda ecelleri geldiği zaman, artık şüphesiz Allah kendi kullarını Görendir.”(Fatır Suresi,45) Müminden beklenen hatasızlık ve günahsızlık iddiası değil, tevbe ve istiğfar ısrarı, bağışlanma duasıdır.
******************ALLAH YAR VE YARDIMCIMIZ OLSUN*****************
Kim günahsızsa o gelsin taşlasın beni, Kaynar kazanlara atsın haşlasın beni , Herkes kül kaderden cüze düşeni yaşar, dostuma söyleyin kalden boşlasın beni.
DEDİ KODU GERÇEKTEN TOPLUM OLARAK HERKESMİN YARASI HALİNE GELMİŞTİR HEM DÜNYAMIZI HEM AHİRETİMİZİ ÖLDÜREN BU ALIŞKANLIĞIMIZI TERKETMEK DİLEĞİYLE DİLİNİZE SAĞLIK
Kim günahsızsa o gelsin taşlasın beni, Kaynar kazanlara atsın haşlasın beni , Herkes kül kaderden cüze düşeni yaşar, dostuma söyleyin kalden boşlasın beni. Çok haklısın üstat takdir ederim. Ben bir er kişi olarak günahlarımda var bunu kabul ediyorum. Saygılarımla. Hasan Öztürk
Kaynar kazanlara atsın haşlasın beni ,
Herkes kül kaderden cüze düşeni yaşar,
dostuma söyleyin kalden boşlasın beni.
Tebrikler , dizeleriniz ve yüreğiniz için ..
Saygılarımla .