Başa gelen cefaya, boynu kıldan incedir, Kim bilir yaşadığı, onun için nicedir, Sevdayı kilim gibi, dokuduğu hecedir, Sevenlerin kalbin den, seçer aşk ile gönül.
<<
Saplansa hançer bağra, bir damla kanı akmaz, Başına buyruk iken, kimseye kulak takmaz, Işıksızken o feri, mum kadar bile yakmaz, Karanlık gecelerden, geçer aşk ile gönül.
<<
Kabuslu rüyasında, kurur dili damağı, O yinede razıdır, sevda iken yamağı, Yüreği kanattıkça, diker hemen yamayı, Hayranlığı yaratan, tecer aşk ile gönül.
<<
Bülbüle benzer aşkı asla gülsüz yapamaz, Deşilen yarasını doktor tabip kapamaz, Bağlanır sevdasına öldürse de kopamaz, Zehiri şerbet diye, içer aşk ile gönül.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
<<
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bülbüllerin kahrına tek gülleri ağlarmış Bilseniz bu dünyada ahları kime kalmış Serserisi alemin içimde yaralar sarmış Zehiri balım diye, içer aşk ile gönül.
Kutlarım Nesrin Hanım dost yüreğinizi Çok güzel bir şiir olmuş.
sevda özlem vardı,çok çok güzeldi,çok acıklıydı,akıcı ve anlamlıydı,kutluyorum Üstadem, Duyarlı o güzel yüreğine ve ellerine sağlık,Dua ve selamlarımla.
Usta kalemden yine güzel bir eser kutlarım hocam.. Kalemin ve kelamın daim,ömrünüz uzun olsun . Hayırlı günler değerli dost kalem..Selam ve saygılarımla