Sevmek Hem gülmek hem acı çekmekmiş Sevmek Her ne olursaolsun hayalinde Onun yanında olabilmekmiş Sevmek O olmasa bile o varmış gibi yaşayabilmekmiş Aşk sevipte kaybetmekmiş Uyanmadan yok olup gitmekmiş Her hatırladıgında eskide kaldı diyebilmekmiş Sevmek böyle bişeymiş Eskide kalan anıymış deyip geçmekmiş...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
=SEVMEK= şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
=SEVMEK= şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sevmek bu dünyada insan olmanın en güzel yanı. karşılıksız da olsa karşılıklı da olsa insan sevdimi dünyaya bi başka bakıyor. önemli olan umudu kaybetmemek o kaybedildimi işte o zaman sevmek azap vermeye başlar ve her geçen saniye bu azab artar. çok güzel ifade etmişsin teşekkürler.
"Sevmek Hem gülmek hem acı çekmekmiş Sevmek Her ne olursaolsun hayalinde Onun yanında olabilmekmiş Sevmek O olmasa bile o varmış gibi yaşayabilmekmiş Aşk sevipte kaybetmekmiş Uyanmadan yok olup gitmekmiş Her hatırladıgında eskide kaldı diyebilmekmiş Sevmek böyle bişeymiş Eskide kalan anıymış deyip geçmekmiş"
Sevgi ,her gönülde aynı yaralar açar,oysa tabipleri farklı farklıdır
Sevmek Hem gülmek hem acı çekmekmiş Sevmek Her ne olursaolsun hayalinde Onun yanında olabilmekmiş Sevmek O olmasa bile o varmış gibi yaşayabilmekmiş Aşk sevipte kaybetmekmiş Uyanmadan yok olup gitmekmiş Her hatırladıgında eskide kaldı diyebilmekmiş Sevmek böyle bişeymiş Eskide kalan anıymış deyip geçmekmiş...
Yaşanmışlığı yazmışsınız dilinize yüreğinize sağlık kaleminiz daim olsun
Sevmek Hem gülmek hem acı çekmekmiş Sevmek Her ne olursaolsun hayalinde Onun yanında olabilmekmiş Sevmek O olmasa bile o varmış gibi yaşayabilmekmiş Aşk sevipte kaybetmekmiş Uyanmadan yok olup gitmekmiş Her hatırladıgında eskide kaldı diyebilmekmiş Sevmek böyle bişeymiş Eskide kalan anıymış deyip geçmekmiş...
Sevmek Hem gülmek hem acı çekmekmiş Sevmek Her ne olursaolsun hayalinde Onun yanında olabilmekmiş .............. sevmek; yaşama dair herşey gibi iki taraflıdır.. bıçak gibi ..ateş gibi.. su gibi.. ...
yüreğine kalemine emeğine saglık.
saygı ve sevgiler.