(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR DİLEK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR DİLEK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hasretle geçmişi andığın gece, Esen şu rüzgarı senden bileyim. Bu sancıyla bitmez sandığın gece, Kayan bir yıldızı sana dileyim. tebrikler yüreğinize sağlık...
Doğmaz güneşlere gebeyken seher, Hicranın feryadı göklere değer, O vakit yenilip ağlarsan eğer, Akan göz yaşını bir ben sileyim!... Tebrikler hüzün ve samimiyet duyguları mısralarınızdan taşıyor..Yüreklere dokunuyor. Saygılarımla..
Sağlam bir hece..Uzatsan belki bozulurdu bu büyü...Bazen ben de devam edebileceğim uyaklar olmasına rağmen tek dörtlükte bırakırım...Çünkü onun kadar güçlü olamayacaktır diğerleri.... Kutlarım bu güzel şiiri....Selam ve Sevgimle....
Doğmaz güneşlere gebeyken seher, Hicranın feryadı göklere değer, O vakit yenilip ağlarsan eğer, Akan göz yaşını bir ben sileyim!... Çok güzeldi..Tebrikler...Selamlar.....
Doğmaz güneşlere gebeyken seher, Hicranın feryadı göklere değer, O vakit yenilip ağlarsan eğer, Akan göz yaşını bir ben sileyim!... TEBRİKLER BAŞARILAR İNŞ.
Esen şu rüzgarı senden bileyim.
Bu sancıyla bitmez sandığın gece,
Kayan bir yıldızı sana dileyim.
tebrikler yüreğinize sağlık...