Gün yeni ağarıyordu güneşe gömülen hayallerimi yırtıcı kuşların yediğini gördüm o küçük rüzgârda ilkyazın kokusuyla dalgalanan eğreltiye takılıp düşerken ayaklarımın altından kayan amber renkli yeni şafaklarda yine hüzünle dinledim ıssızlığımı.
Dağlar yine duman altında kalacak birazdan ve yoğun sefalet olacak çamların gölgesinde vadilere kayarken ıssızlık.
Şaşkınlık dolu gözlerin yazgısına gün yeni ağarırken insanlık tarihinin yeniden yazılacağı Göbeklitepe avcı ve toplayıcı toplulukların keşmekeşinde stel üzerindeki resim ve kabartmalar aç bir kedinin gözleri gibi sararıyordu yüzüme hüzün yanıklarıyla karmaşık çizgiler bırakarak.
Yine hüzünle dinledim ıssızlığı iç geçirerek kuşluk vaktine değin unutulmuşluğun donuk yalnızlığı içinde.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Homo Sapiens şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Homo Sapiens şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şiir akışı vede okunuşu
okuyucusunu yormayan
oldukça etkileyici bir paylaşım olmuş
devamını dilerim