Sığmıyor artık kafatasıma beynim İfrit sendromlu irtifa kaybı yaşadığım Avlaklarım da bereketindeyken bu mevsim bok sineklerinin Yapışkan diliyle bukalemun mudur o? Gök kubbemde avlanan Of be of… Yine arka tekerime kerkiniyor *bu köpek… Son olsun *bu kez ne olur!
Tarçınlı salebe votka kattım bu gece Oynaşıyorlardı, hindi budu kokuşmuşluğunda tekila kurtçukları Ve Bir yağmur ki sanki hiç dinmeyecek…
Severdim oysa isyan metaforlu coşkuları, tek *bir söz dahi etmeden öldürmeyi aşklarımı severdim oysa!
Ruhuma işliyorken aşk yeniden Ele vermiyor işte namertliğim kendini Mahremimde eriyen bir mum var ki, kalıntıları çıkmaz leke kasıklarımda asırlardır Akışkan ılığımda bir bir döküledururken günahlarım Ganj’a, unuttum sayısını kirlerimle teyemmümlenenlerin ve Unuttum, alabilmiş miydim? helalliklerini deşerken akbabalar leşlerini, işlediğim *tüm cin-ayetlerimin…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ganj Cin-ayetleri... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ganj Cin-ayetleri... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Mahremimde eriyen bir mum var ki, kalıntıları çıkmaz leke kasıklarımda asırlardır Akışkan ılığımda bir bir döküledururken günahlarım Ganj’a, unuttum sayısını kirlerimle teyemmümlenenlerin ve Unuttum, alabilmiş miydim? helalliklerini deşerken akbabalar leşlerini, işlediğim *tüm cin-ayetlerimin…
xxx
yıldızlar geceyi aydınlatırken ben karalar biçiyorum geceden bozma kefensiz canlar yığıyorum üst üste dokunduğum her ten çöl yanığı Ganj kıyılarına saçıyorum küllerini
Gannj ne şiirlere eşlik eder. Bu özelliği sanırım onun kutsallığından olsa gerek bizleri içine çeken şey. Tebrikler Şiir adam. Yine efsunu içinde saklı dizelerdi. Kaleminizi kutluyorum. Saygıyla...
--Vaha-- tarafından 1/23/2019 6:27:45 PM zamanında düzenlenmiştir.