(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
yok şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
yok şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ahhh ahh hemde nasıl beynimizi kemirir ama o kurt iyiki var çünkü ya özlem,sevgi, duygu olmasaydı ot gibi yaşardık diye düşünüyorum... kurt işini biliyor bence, insan beynini güçlendiriyor:)))) saygılar...
Var mı da Boş çerçevede jön izleri. Mezbelesin de avunmak Saatlerce Kovaya atlamaya hazır deli gibi Sızdırana kadar iliklerimden Çimdikli etlerimi .. Belki aptalca Kim olduğunu bile tam bilmediğim Gülüşün peşin de Oynamak tükürüklü izbeleri..
Küsemem canım sana Kaderimmişsin Sevdim hududum seni Tahmin edemedim Çocukluktaki rüyanın gerçek olabileceğini Tinime aklımdan hiç geçmedi ki . Kim kime erken ya da geç Hiç sevmedim bu madiği Aman be edepsiz zaman Benimle işin neydi ..
İncilerim yitti Bulanın neyine. Elzem mi Kim geri alır Hükümsüz ödülleri. Kokum kalsın bari İstemem geri.. Sunaklar eritiyor paçavra tenimi. Aman Allah’ım Neyin neresinde, ben kimim ki..?
kurt işini biliyor bence, insan beynini güçlendiriyor:))))
saygılar...