Üstü yanmış içi sızlayan bir topraktır kalp, Ektiğini biçmek yerine,neden her yan kül? Kiminle bu harp?niçindir bu bitmez azap? Koparmayalım,dalında daha güzeldir gül.
Ali’nin sırrını anlattığı o kuyudan çıkan, Hani,o İmamın nefesini soluyan sazlar? Neleri unutturmadı,harcamadı ki zaman? Biz hep hüzünü gördük,sevdadan arta kalan.
Kenan diyarı,sahip olamadı Yusuf’una, Üstelik kör etti Yakup’u,varamadı ihlasa. Kenan diyarında doğan,o kibirli yıldızlar, Mısır’da döküldü Yusuf’un ayakları altına.
Bu dünya bize göre değil,belli ki misafiriz, Türklüğümüz de böyle idi ya,konar göçerdik. Dağıstanlıyım ama yol alıp Borçalıya gemişiz, Biz hassas kalpler,evrene aşk için üflenmişiz.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kül şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kül şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kalben her zaman kardeşimin yanındayım. Türk Dili ve Edebiyatı okuduğumdan dolayı Osmanlıca,Arapça ile Farsça derslerim ağır olduğundan şiire az zaman ayırmaktayım. Selam ve dua ile.
.Hak aşkıdır aşkların en yücesi ...Diğer aşklar fani dünya cücesi .....Bu dünyadan gelip geçti nicesi .......Hak aşkını tadamadan gittiler :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: .Hak aşkıyla anlaşılır hakikat ...Hak aşkında lezzet ve huzur kat kat .....Gönül ateşiyle giyilir hilkat .......Ham kaldılar,yanamadan gittiler ===================================== :::Sayfaya iz düşen güzel bir Şiir :::::Her daim güzel şiir, yazmalı Şair :::::::Tebrik ediyorum,Değerli ÜSTADIM
Haz alarak okuduğum müstesna dizeler...
Şiir insanın yaşam kaynağıdır…
..................................... Saygı ve selamlar..