Yükümün hafiflediğini hissettiğim bir ân elimi kalbime götürdüm ve dedim ki, benim buram geniş zaman..!
Ağaçlar kadar yakınken sonbahara ve kuşlar kadar göç etmeye Her mevsim çiçek açan Amentü biriktirdim yüreğimin en derinlerinde. Uzadıkça gölgeler karanlığın sesinde. özetlendi dünya nimetleri gözümde. Doğmaya çalıştıkça kendi gerçeğime. Erdemli ve adil bir hayatı inşa ettim doğru koordinatlar üzerinde. Hazin sona yürürken Seyr-ü sefer değildi hüzün Hediyeydi yaşam bana. kendi hakikatimi kavradığım anda Gözlerimin emzirdiği bir mevsimdi yakaza. Seslerden sessizlikler doğdukça hasretin doruğunda Toprakçaydı duygular dünya masalında..!
Ferdaca
Yakaza, uykuyla uyanıklık arası bir haldir dünya ve rüya aleminde..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YAKAZA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YAKAZA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüce duygularla yazılan güzel dizeleri kutluyorum... Yeni yılınız (2019) sağlık, mutluluk versin ve kutlu olsun… Şiir hayatın gerçeğidir… ........................................ Saygı ve selamlar..
..doğuş yolalış ve gizem-denklem ve hayat..dizginler elde fakat gidilen-kader yolunda hızlanıp yavaşlamak ve molalar dışında teslimiyet ! ne güzeldi ''YAKAZA'' kutluyorum tebriklerle...
.Dostluk bize Haktan gelen bir nimet ...Muhabbet dostlukta nurlu ganimet .....Dost dostunun bir hayrına bin minnet .......Duymaz ise o dostuna dost değil ------------------------------------------- :::Sayfaya düşen güzel bir Şiir :::::Her daim güzel şiir, yazmalı Şair :::::::Tebrik ediyorum,Değerli ÜSTADIM
Teşekkür ederim arkadaşım.Bazen siz de olmasa da ailede sorun oluyor.Hassas bir yüreğiniz varsa yetişemediğiniz yerde maneviyata sığınıyorsunuz.Aslında işte o zaman yaşam anlam kazanıyor.Hüznün bizi ne kadar büyüttüğünü ve derinlik kazandırdığını anlıyorsunuz..Çok sevgilerimle iyi geceler diliyorum şairem.
Anlam dolu ve anlatımı mükemmel bir serbest vezin şiiri okudum. Bu nadide eseri ve değerli kalemi yürekten Tebrik ederim. En içten selam ve saygılarla.