Sere serpe uzanmıştı gece üstüne Yüzündeydi ışığı Hangi yöne dönse Siliniyordu dünün günahları
Huzurluydu penceresinde kuşlar
Sesini dinledim Sert değil Yumuşaktı nefesi Bir mısra gibi kıvrılıp Dudaklarının arasından karışıyordu Karanlığa buğusu Yakındı tenime Yağmur mevsimi
Uyanışını gözledim Sarılsam Üşürdü gece Düşerdi Deli bir orman gülüşüyle açılan gözlerinden Yıldızlar yere Sarılmadım Saklanıp gölgeme Kalbimle yürüdüm Kendi zamanıma...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir mısra... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir mısra... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bir evren dolar bazen bir mısra'ya bir mısra, bir düş'e usulca uzasa da gölgeler yokluğunda her gece düşer bir yıldız umutla, aşka yeter ki solmasın gecede ışığı ayın teninde buğusu, bir nefesin..
dedim ben de:) sevgilerimi ve beğenimi bıraktım kıyısına, usulca..
Saklanıp gölgeme Kalbimle yürüdüm Kendi zamanıma...
//Geceyi seyrede seyrede öğrendim ki,ışık insanın içinde yanmıyorsa yüzüne vurmuyor. ŞÜKRÜ ERBAŞ//
Saklanıp gölgenin ardına gizlenmişsiniz gibi ama bir mısra gizlememiş,gördüm. Gölgelerde gölgelense bazen yağmur mevsiminde hiç huyundan vazgeçmez, hep deli gibi yağar.Tebriklerimle.Şiirle.
bir mısra'ya
bir mısra, bir düş'e usulca
uzasa da gölgeler yokluğunda
her gece düşer bir yıldız umutla,
aşka
yeter ki solmasın
gecede ışığı ayın
teninde buğusu,
bir nefesin..
dedim ben de:)
sevgilerimi ve beğenimi bıraktım kıyısına, usulca..