Eşim Mürüvet Atalay Aktaş kolsuz bir kazak ( yelek) daha ördü benim için Bu da Yeniyıl hediyesi oldu artık Ben de maniler ördüm :)
Kız gül yüzün ak senin Tenimde kazak senin Ne güzel tatlı dilin Şeker bal kaymak senin
Kaşın gözün sürmeli Sana gönül vermeli O masmavi gözlerin Yakınında durmalı
Tam gönlümün dengisin Ruhumun ahengisin Üç Güzeller içinde Afrodit’in sengisin
Mis kokular sürün gel Al yazmanı bürün gel Annem seni istiyor Bir kahve yap görün gel!
Becerikli her işin İnci mercan gülüşün Ellere gelin gitme Gel bir de beni düşün!
Her işi ince ince Yaparsın isteyince Canım seni istiyor Elin ele değince...
Şaban AKTAŞ 01.01.2018 - 15.29
GÜLÜMSEYEN ESİNTİLER :) ;)
VİRGÜLÜN YERİ
Nallları havaya dikmiş Diyesim geliyor Fakat bu deve, değil at!
İmlayı doğru kullan Parantezi yerinde aç Yerinde kapat!
Virgülü tam yerine koy Yoksa at, deve olur, Deve de at!
Saat Oniki Elli Yerde yatan deve Eğri boynundan belli
Havudu sırtında Dengesiz basmış deve Fırtına devirmiş yere!
Şaban Aktaş 01.01.2018 - 12.50
YENİLEN!
Yeni Yılın ik gününde ölüm ile başlamak güne yine çok can sıkacak fakat yaşanan gerçek diyemez kimse ecele ’Dokunma, el çek!’
Son iki aydır sanki ölüm ayazı mı nedir yaprak dökümü her sabah bir selâ sesi dibimizdeki camiden en az bir kişinin kaldırıldı cenazesi göçüp gittiler mahalle sakinleri bir bir
Yarın hiç belli değil sıra kimde kimbilir bana da gelebilir, biri der "kader" öbürü der, "hepsi bu kadar" yoldu gitti, ömürdü bitti ölümlü dünya kime ne farkeder?!
Geçimsizlik dedikodu kıskançlık ve kibir kime ne verir ki kâlbini kırma kimsenin bırak bir iki üçünü büyüklük bağışlamaktır küçüğünün suçunu
Düşünme yakını ırağı vakit varken henüz toplamadan tası tarağı ara, bul dostlarını kötü deyip kimseyi üzme sevdiklerini sevindir bir tatlı dil, güleryüzle...
Kimisi erken erer sırrına kimisi geç anlar yaşayana farklı dünyalar biribirinden ayrı herkesin gece düşünde rüyâlar?!
Bitmez çilesi zahmeti derdi dünyanın çeşit çeşit Gök Tengri’inin indinde herkes için bir rahmeti ay’ı güneşi, yıldızları bir yere indiğinde herkes eşit
Ölümü takma kafana herkes her an aynı yolda geldiği gibi gidebilir Yeniyıl ile yeni gün her gün yeniden dünyaya yenilenip öyle gir!
Şaban AKTAŞ 01.01.2019 - 10.14
GÖZ DİLİ
Değil mi ki bu açlık Bu susuzluk candan cana Tropikal kuraklık, Gün gelip insan insana Bilir misiniz ne diyecek; "Acıkmışım sana!" deyip Belki de sessiz sedasız Gözlerinin diliyle Beğendiği her yerini Peynir ekmek gibi yiyecek!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YÜREĞİ GÜL KADAR GÜZEL İNSANSIN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YÜREĞİ GÜL KADAR GÜZEL İNSANSIN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğine emeğine sağlık
________________________________Selamlar