Sen kederi mey edip, tiz türküler dinlerdin Bense seni düşünüp, yürüyordum sahilde Gonca güller dururken, dikenlerini derdin Ben, aşk hazzına erdim, bana gülmeyen gülde
Yıllar sonra yeniden, sevmeyi tattım sende Geceler boyu gönle, hüzün yağdı sayende Bir seda duyulmadı, kol kırılırken yende Ruhum çığlık atarken, kapkaranlık o tülde
Gercek sevmeler zordur, dünya hazzından ırak Sonunda galip geldi, sineyi yakan firak Herkes vefadan uzak, nereye bakarsan bak Sonunda bir hiç kaldı, göğe açılan elde.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Mavide kalsın gözün şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Mavide kalsın gözün şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Deli gönül dillenmiş esiyor gazelleri, Sabahı bilinmez akşam gezer erenleri, Birer birer düşer yere baharın gülleri, Ötmez bülbülleri gülüşen gülleri solmuş.
Dosttan dosta söylenir güzel bir gül atılır, Goncası makbul güllere gül olur katılır. Her daim sevenlere bir gül olur satılır, Ahmet’in içinde gül kokan gülleri solmuş.
Güzel şiirinize arşivden bende eşlik ettim inşallah makbul karşılanır.
ŞİİR SEVEN DOST; Sevdalı duyguların coştuğu bir gönülle kaleme alınan şiiriniz enfes... Şiir sevdik, şiir yazdık, şiir okuduk... ...................................... Saygı ve selamla..
Hocam siz böyle güzel şiirler yazıyormussunuz yıllarca haberimiz olmadı.selamlar ve saygılar.