Dilim lal oldu Dudaklarıma ket vurdum Kulaklarımı tıkayıp Gözlerime mil çektim. Yalnızlığım öylesine sessizdi ki Araftayım, isyanlarım diz boyu Kafamda bin bir türlü soru Hiçbirinin cevabı yok Yalnızlığım sustu Ben avaz avaz haykırdım… * Elim kolum bağlı çaresi yok Umutlarım firarda Yıkılmaz dediğim duvarlar yıkıldı Benliğimin üzerine Enkaz altında kaldım Daralıyorum nefes alamam Acılarım tavan yaptı Son bir gayretle çektim nefesimi içime Yeniden yandı yüreğim Anlatmaya çalıştım. Gecenin en siyahında sensizliği yalnızlığıma… * Zifiri gecenin en yaralayıcı sessizliğinde Hayallerime ağladım. Yorgun gözlerimden Damla damla kanlı yaşlar süzüldü Karanlığın bin bir parça enkazında gezinirken Paramparça olmuş yüreğimi gördüm. O da son nefesini veriyordu Soğukluğu sarmıştı ölümün Kıvranıyordu çaresizlikten Ellerimi uzattım, tutamadım… * Bir adım, bir adım daha attım Benden çok öndeydi yetişemedim. O lanet olası geceye tekrar döndüm Bu sefer susmadım, susamadım Konuştum, avaz avaz haykırdım Sesim yankılandı Ben konuştum Ben dinledim Yalnızlığım Yine suskundu…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YALNIZLIĞIM SUSKUNDU şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YALNIZLIĞIM SUSKUNDU şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gönül Dostu; Haz alarak okuduğum şiirde muhteşem bir kurgu mevcut... İlk emir OKU ile başlar… ......................................... Saygı ve selamlar..
Yüreğinize kaleminize sağlık kelimeler süper bazıları nedensiz sevilir şairim Kimi aşk gibi Kimi arkadaş dost gibi Kimisine adını koyamazsın bir türlü Ama varlığı huzur Yokluğu hüzün gibidir şairim
Haz alarak okuduğum şiirde muhteşem bir kurgu mevcut...
İlk emir OKU ile başlar…
......................................... Saygı ve selamlar..