Sanki dündü, Yaşadıkalarım bir kördüğümdü, Zaman ayaklarımın altında bir döngü, Kaybolup giden yıllar yüreğe batan bir süngü.
Buhranlı gecelerde,bir lamba ışığında, Okuyup adam olma çabaları, Oda da,sobadan sızan duman kokusuyla, Yarına umutla,çekerdik üstümüze yorganları.
Biraz iyimser bakarsak, Komşulukta muhabbet vardı, Mahalle karanlık ama ay ve yıldızlar aydınlıktı, Sohbetler tatlı,çay sadece bir araçtı.
Ama Sovyetler yeni dağılmış, Yerine enkazı kalmış, Bize,biraz da olsa,korku ve endişe bırakmıştı.
Kafkasya o zamanlar daha soğuktu, İklim açısından değil, Ama sanki birileri pencereyi açık bırakmıştı, İnsanların uykusu kaçmıştı.
Ne dediğini bilmeyen siyasiler, Faşist devlet başkanları, Azınlıkların bağımsızlık çabaları, Eremeni piçlerinin soykırımları, Karabağ’ın işkali, Osetya’nın işkali, Abhazya’nın işkali Doksanlar da aydınlık sadece iki saatti.
biri güneşdoğarken ki umut, biri de güneş batarken ki yarına umut.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SSSR sonrası 90'lar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SSSR sonrası 90'lar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
O günlerde bitmeyen hasret acısının bitmesi umudunu ne çok istemiştik yüreğine sağlık mellim..... Kalemin susmasın _______________________________Selamlar
Emeğini canı gönülden kutluyorum Üstat..Aldı beni de o yıllara götürdü..O tedirginlikleri yaşattı,duygulandım,üzüldüm...Öylesine duyguluydu bu anlamlı şiiriniz.Kaleminize yüreğinize sağlık..
Kalemin susmasın
_______________________________Selamlar