(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
' İnsanın herşeyini alabilirsiniz , ama ölümünü alamazsınız elinden '. Duyarlı insanın sığındığı limandır şiir . Kimse alamaz kalemini elinden . Kelimeleri alt alta yazmak gelsede elinden . Işıkla kalın sayın hocam .
Bilseler yıllardır yürekte taşındığını O hasretlerin, .............hüzünlerin, .......................gözyaşlarının, Bu denli isyan etmezler elbet. Oysa şairlerde birer insan. Onların da sevinçler kadar, Sıkıntıları,dertleri,üzüntüleri var, Onların da paylaşmaya ihtiyaçları var. Bu nedenle şiirlerle paylaşırlar duygularını, Özlemlerini,umutlarını... Belki de sığındıkları en içten dostları onlar.
Evet, belki elde olmadan hüzün katıyoruz her şiire.Ama hayat hüzünden ibaret değil mi hocam. Değilse ben niye....... Yaşamayı ve sevmeyi bilmiyoruz galiba... Şiiriniz çok anlam yüklüydü.Kaleminize sağlık..Saygılar....
Şairler ölür,dizeler ağlar. Ama şiirler hiç susmaz. İsyankarlıklarına,sitemlerine yıllar yılı devam ederler..
Mutluluk şiirlerini daha çok yazabilsek de, mutluğun olsa sürülen hüküm:))) Tebesümleri çoğaltabilirmiyiz hocam? Tebriklerim saygı sevgiyle. Dostça kardeşçe
Kimselerin giremediği bir kale gibidir şiirler. Şairlerin özgürlüğü ölümdedir. Duyarsız kalabilir mi yaşarken, Mümkün mü sırt çevirmesi sevdalara, Mümkün mü gözlerini kapaması umutlara, Mümkün mü suskunluk baharlara, İhanet etmesi mısralara, .......................susmadıktan sonra.. Şairler ölür,dizeler ağlar. Ama şiirler hiç susmaz. İsyankarlıklarına,sitemlerine yıllar yılı devam ederler..
Şairler ölür,dizeler ağlar. Ama şiirler hiç susmaz. İsyankarlıklarına,sitemlerine yıllar yılı devam ederler..
finali harika olmuş üstad... şair şiiri öldüğü zaman ölür aslında..ama şair önce ölürse ki ölmez aslında yazdığı şiirin her kelime arasında gülümser okuyucusuna...
Tamamdır hocam...şairler ölür...dizeler ağlar..bu kadar...konuşacak lafım tükendi..kalem mıhlandı..Şairin yüreğinde doğar yavrucaklar...büyürler çığ olur toplumda okunacaklar.....ne aşklara aracı...ne gönüllere su serpecekler..çok güzel ve özeldi..sevgiyle kalın