Bir elveda demeden, sessizce çekip gitmek Aşk denilen duygunun fıtratına uymuyor. Ayrılık ateşini kalplere ekip gitmek Aşk denilen duygunun fıtratına uymuyor.
Beraberce yaşanan o güzel zamanları Nasıl inkâr edersin bütün yaşananları Ulu orta bırakmak hasret çeken canları Aşk denilen duygunun fıtratına uymuyor.
Ergenlik çağındaki o devasa yangını Söndürmek istiyorlar, duymuyorlar kaygını Tek başına bırakmak bu çocuksu çılgını Aşk denilen duygunun fıtratına uymuyor.
Mümkün mü yar dediğini yüreği ayrı tutmak Coşari der mümkün mü kalbi sensiz uyutmak Zamana aldanıp da sevdiğini unutmak, Aşk denilen duygunun fıtratına uymuyor.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
FITRATINA UYMUYOR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
FITRATINA UYMUYOR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sınırsız tahrifat var değerlerde.herkes kendince anlam yüklüyor deyimlere.İslam barış demek,bi tek kendine Müslüman'lar türedi.Aşk'ın fıtratına ne azap uyar ne gazap.esenlikle, değerli kalem.