Yayık gümbürtülü sabahlarda Dam başı gecesefalarım! Ve güneş çarpması uyanışlarım
Tandıra ekmek çalan Maharetli, kınalı parmakların, Tapışlama sesleri
Büyük şehirlerin keşmekeşliğine Telefonumun alarmına yeğlediğim Kuş cıvıltıları, Horoz sesleri, Kuzu ve oğlak melemeleri...
Yüzümü yalayan harman yeli… Asma dallarından süzülen, ışık huzmeleri Nasıl özümse Ben seni öyle sevdim, Öyle sevdim yar...
Omuzunda su çeken, yanık tenli dilberlerin ‘’Ben bu vatanın kızıyım’’ diye bağıran Toprak testisi Naylon yemenisi Basma entarisi Nasıl özümse Ben seni öyle sevdim, Öyle sevdim yar...
Üçayak üzerine sacın konuşu Buram buram yufka ekmek kokusu Daha üzerindeyken buğusu Salça sürülüp içine Yeşil soğanla, katığım oluşu Ninemin evregeç, Anamın oklava homurtusu Nasıl özümse Ben seni öyle sevdim, Öyle sevdim yar...
Amanos sırtlarında tarla süren babamın Akdeniz güneşiyle teninin kararışı Meşelerle tezeklerin, koyun koyuna yanışı Duru bir pınar suyunun akışı Suda gül yaprağının kayışı Bir Türk kilimi nakışı Ve portakal çiçeklerinin açışı Nasıl özümse Ben seni öyle sevdim, Öyle sevdim yar...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İki Gözüm (Özüm) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İki Gözüm (Özüm) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şair dostu; Duygunun ve duyarlılığın anlatıldığı harika bir şiir olmuş... Şiir yüce bir duygu... ....................................Saygı ve selamlar.
:) Bursa ikinci şehrimdir benim. Neredeyse ailemin tamamı orada yaşar. Ben 2010'da döndüm Hatay'a. Yaza tekrar oradayım inşallah. Sizin şehrinizde kaleme alınmış o kadar çok şiirim var ki! inananmazsınız.. Üstelik şiire yakışan bir şehirdir Bursa... Şiir kokması ondandır. Bazen geceden başlayan kar, sabah kaldırımları adımlarken hecelere dökülür.
Duygunun ve duyarlılığın anlatıldığı harika bir şiir olmuş...
Şiir yüce bir duygu...
....................................Saygı ve selamlar.