Nice canlar kaybettik, kederlere bulandık. Türk’ün asil evladı,hiç bir şeyden yılmadı. Tarihe bir göz atıp, geçmişimizi andık Ay yıldızlı bayrağım rengin asla solmadı.
Hedef alıp Mehmet’i gerdirdiler yayları. Kanlı sular akıttı köyümüzün çayları Çok şiddetli sarsıldık, oynattılar fayları Mermi düştü bağlara,bu yıl ürün olmadı
Ak benekli koyunlar kara kuzu doğurdu. Afiyetle yenirdi, yaylamızın yoğurdu. Bulaklara atardık,kavun karpuz soğurdu. Yolda kaldı özlemler,beklenilen gelmedi.
Yetim kaldı arkanda,boynu bükük bebeler. Bundan sonra oyunda,oğlun kimi sobeler. Türkü yakar çardakta, ağlaşıyor ebeler. Senin gibi yiğidin, yeri asla dolmadı.
Acı haber mahvetti, çok dokundu yüreğe. Zevk alamam bir şeyden,kahrederim feleğe. Elimizi sürmedik, çok sevdiğin böreğe. Yediğimiz ekmeğin tadı tuzu kalmadı
Son aldığın eşarbı omuzuma bağladım. Gül ağacı dibinde , saatlerce ağladım. Yağmurlarla yarıştım sular gibi çağladım. Kirpiğimde sen vardın,tutsak etti salmadı.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sular Gibi Çağladım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sular Gibi Çağladım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bir kez daha hüzün ,bir kez daha acı var yüreklerde, yaşamlarını kaybedenlere rahmet diliyorum , geride kalanlarına sabır, ateş düştüğü yeri yakar, bu son olsun demek istiyorum, şiirini yine çok dokunaklı ve yürekten sevgili hocam, kaleminize duyarlı yüreğinize sağlık,saygılarımla
Çok yönlü sanatçı sevgili kardeşimden muhteşem bir şiir ve ölümsüz bir fon tablosu. Kalemin ve fırçanın gücünü gözler önüne seren muhteşem şiir ve tablolar efsanesi devam ediyor. Tebrik eder başarılarınızın devamını dilerim. Sevgi ve saygılarımla.
Kaleminize ,gönlünüze sağlık. Harika bir şiir olmuş Akıcıydı anlamlı duygular yüklüydü En şaheser mutluluklar, en mümtaz duygular gönlünüzden hiç bir zaman eksik olmasın. Saygı ve hürmetlerimle.
Kaleminiz kuvvetli Fırçanızın tuvaldeki renkleri kuvvetli doguştan Rabbim bir çok Özelliklerle yaratmış sizi.Acıyı içimizde hissetsek bile bizler iki ,üç gün ahh ahh Vahhh vahh diyoruz yaşantımıza dönüyoruz.Ateş düştüğü yeri yakar. Siz mısralarınızın içeriğinde hüzünü acıyı çok güzel tanımlamışsınız final cümlenizle Kirpiğimde sen vardın .Tutsak etti salmadı.
Son aldığın eşarbı omuzuma bağladım. Gül ağacı dibinde , saatlerce ağladım. Yağmurlarla yarıştım sular gibi çağladım. Kirpiğimde sen vardın,tutsak etti salmadı.
severek okudum değerli şiirinizi tebrikler Milli duyguları ön planda tema oluşturmuş bir ustaca şiirdi Aynı zamanda ülkemize ve Müslüman milletimize yapılan olumsuzlukları dizelerde en güzel şekilde anlatmak takddire değerdi tebrikler. selam ve dua ile günümüzün zorluklarrını ve değiştiğini
Acı haber mahvetti, çok dokundu yüreğe. Zevk alamam bir şeyden,kahrederim feleğe. Elimizi sürmedik, çok sevdiğin böreğe. Yediğimiz ekmeğin tadı tuzu kalmadı
Son aldığın eşarbı omuzuma bağladım. Gül ağacı dibinde , saatlerce ağladım. Yağmurlarla yarıştım sular gibi çağladım. Kirpiğimde sen vardın,tutsak etti salmadı.
Yürek sesiniz ve kaleminiz hiç susmasın üstadem.Siz her zaman böyle güzel ve anlamlı şiirler yazın bizde zevkle okuyalım.En kalbi selam ve saygılarımla.
"Ateşin düştüğü yerden" şiir... Öyle içten, o kadar yakın, sanki dün gibi...
Bugün benzer temalar işlenmiş... Beni çok etkiler, "şehit" haberleri, hele onlara yazılan şiirler, ağıtlar... Demem lazım.. Siz de çok dokunaklı yazmışsınız... Diyecek söz bulamıyorum Ülkü Hanım... Yaradan şehitlerimizi rahmetiyle esirgesin, cennetine konuk etsin inşallah... Aziz Türk Milletinin başı sağ olsun!
maalesef görünmüyor sayın hocam...acaba ilk resminizi değiştirmek istemiş miydiniz...ben bazen böyle bir durum yaşıyorum. eski ne ise aynısını yüklemeye çalışın...
GÖNÜL DOSTU; Çok çok güzel bir şiir, okuyanı etkileyici ve dokunaklı… Şiir güzellikler sunar… ............................................ Saygı ve selamlar..
Nice canlar kaybettik, kederlere bulandık. Türk’ün asil evladı,hiç bir şeyden yılmadı. Tarihe bir göz atıp, geçmişimizi andık Ay yıldızlı bayrağım rengin asla solmadı.
//Bayrakları bayrak yapan üstündeki kandır Toprak eğer uğrunda ölen varsa vatandır. MİTHAT CEMAL KUNTAY//
Bedeli canla ödenmiş vatan topraklarında,rengini şehit kanından almış bayrağa selam olsun.Ateş düştüğü yeri yakıyor,sözün bittiği yer.Acıyı tarif edecek sözcükleri idrak edemiyorum,acıya cümle kuramıyorum.Bütün şehitlerimizin ruhları şad olsun.Şiir küstü yine bana ağladı diye.Müthiş şiirdi,duygular bulut olmuş yağmış,kalem ağlamış yürek adına.Tebrikler öğretmenim. Sevgi ve saygılarımla.
Yüreğinize sagĺik şairem duygu dolu şiirini okurken yüreğim buruk landı çok acı yaşadı bu ülke çok şehit verdi Allah mekanlarını cennet eylesin saygılarla
Gulperi hanim yuregimiz yandi yine fonmus sesmis neyler gonul yandi bir kere sanirim edebiyat sayfamiz da yasli , bu gunlerde gececek insallah siiriniz harikulade bu ara
ne yazık ki yine kana bulandı ortalık bu zalimlere kiim ediyor yardım ve yataklık bilmiyoruz ama dilerim tez zamanda Rabbim KAHHAR ismi hürmetine kahretsin bunları.
duyarlı yüreğin dert görmesin sevgili Ülkü'm.
not: Resim görünmüyor canım şiirin de bende görünmüyor bende astığım resmi göremiyorum kendi sayfamda sanırım teknik bir arıza söz konusu ilerleyen saatlerde tekrar kontrol etmek lazım canım.
zaman zaman teknik arızalar olabiliyor canım. resim yada fon müziği omasada sen kalemi ile kalaer yıkan kadınsın biz senin şiirlerini böylede olsa okuruz canım. görüşmek dileklerimle sevgiler. Not: Telefonum değişti numaralar komple silindi özelden numaranı yazarsan sevinirim canım
Şehitlerimize gani gani Allah rahmet etsin. Ruhları şad olsun . Hassas yüreğinizin derinliklerin gelen bir hisle bizlere kederimize tercüman oldunuz. Allah Razı olsun.
Saygılar sunuyorum.
Ahmet KARA tarafından 10/5/2018 2:12:03 PM zamanında düzenlenmiştir.
Gül ağacı dibinde , saatlerce ağladım.
Yağmurlarla yarıştım sular gibi çağladım.
Kirpiğimde sen vardın,tutsak etti salmadı.
KALEMİNİZ DAİM YÜREĞİNİZ VAROLSUN HOCAM..SELAM VE SAYGILARIMLA..