(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yalnız kovboy şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yalnız kovboy şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiir dostu; Gönülden gelen inci gibi dizilmiş dizeler, enfes bir şiir tamamlanmış… yüreğinize sağlık... Şiir yüce bir duygu... ....................................Saygı ve selamlar.
Şu kaderin yaptığına bak Kenara gizlenmiş Kıs kıs gülüyor Onun yaptığı da önemli Gönül Ret Kid olunca O da Rin tin tin lik yapıyor....s.d
Aynen öyle Ne diyelim kutladım yazan yüreği ........................... Bir Vefa Çeşm-i Bidad - Koray Safkan -Sölüyo da ben Müzeyyem Senar ablamı tercih ederim ........................................................
Bivefa Bir Çeşm-İ Bidat Ne Yaman Aldatdı Beni Ben Sinemi Nişan Diktim Gamzesiyle Vurdu Beni Ben O Yare Ne Söyledim Aşkın Deryasın Boyladım Cıhar Attım Şeş Oynadım Yine Felek Yendi Beni
Biraz evvel Serap IRKÖRÜCÜ 'nün suyla ilgili bir yazısını okudum. Kalktım iki bardak su içtim. Şimdi de sen bozayı taktın kafama. Saat gecenin ikisine geliyor. Hem burada Boza satılmıyor ki. İş mi yani senin yaptığın? Sevgiyle Sultan...
Red Kit olmak ta riskli bence, adamcağız yalnız başına köşesine çekilip bir rahat nefes alamıyorki. Milletin derdiyle uğraşıp duruyor. En iyisi Avarel bence. Gamsız olacan :)
Gönülden gelen inci gibi dizilmiş dizeler, enfes bir şiir tamamlanmış…
yüreğinize sağlık...
Şiir yüce bir duygu...
....................................Saygı ve selamlar.