(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÖLGE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÖLGE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bazen şiirler hayaldir.bazen gerçekler.vurgular ve kurgular şiire lezzet katar.üstelik bir de düşündürüyorsa değme okuyanın keyfine. şiirle kal şiir dostum.
Güneş bana gülümserken, Gözlerini yere eğip Arkasından yürüdüğün…
Budala; Karıştırdın yine… Baksaydın önüne Belki görürdün, Kimdi tükürdüğün Yüzüne… **************** AYDINLIK VARKEN KENDİ YÜREĞİNİN GÖLGELERİNDE GEZENLERİN PANAROMASI YOLUNU ŞAŞIRMAKTAN BAŞKA BİR ŞEY OLAMAZ.IŞIK NEREDEN GELİRSE GELSİN BU YÜREKLERİN BAŞ DÜŞMANIDIR DA ONDAN. KUTLUYORUM BU İNCE HİCİV TADI VEREN DİZELERİNİZİ. SAYGILARIMLA ŞİİR VE SEVGİYLE KALIN.
Budala; Karıştırdın yine… Baksaydın önüne Belki görürdün, Kimdi tükürdüğün Yüzüne…
güneşe sırtını dönenler kendi gölgelerinin peşinden gitmeye mahkum olurlar.. kızgınlıkları öfkeleri tükürdükleri gölge yani kendileridir gerçek güzelliklere aydınlıklara sırt çevirdiklerinden dolayı... bilgece düşünülmüş ders veren harika dizelerini kutlarım yürekten ozzy ... sevgi saygı selamlarımla...
İşte yine bir Ozzy.. Çeke çeke bir yerlerden çıkarıyorsun ince fikrin cevherini ve altın tepside sunuyorsun .. Bu , budur diyerek .. Okuyorum... Bir daha bir daha .. Müthiş kıvrak zekan var ozzy kardeşim . Seni kutluyorum .
--------------------Farkına varmaz , bakmaz kimliğine . Kendi tükürüğü gelir yüzüne... Hele bakar mısın edebine ,cebine.. sen seni bilmedikten sonra , elalemin seninle işi ne ?. Sevgimle . Ozzy . Budur sanırım yorumu... Sevgiyle kal hep...
babidim tarafından 6/1/2008 7:09:40 AM zamanında düzenlenmiştir.
muhteşem, görüyorum ki sevgili kardeşim çıktığın şiir yolculuğunda inciler toplarken görüyorum seni işte böyle önün/yolun açık olsun, klasik tadında harikaydı şiirin günüme seçtiklerimden
Budala; Karıştırdın yine… Baksaydın önüne Belki görürdün, Kimdi tükürdüğün Yüzüne… --------------- İnsanoğlunun potresi bir şiirle bu kadar güzel çizilir ... bizler değilmiyiz önümüze arkamıza bakmadan yürüyen körü körüne bu dünyada gezen ... Gölgemizi bile göremez olduk. Tebrikler güzeldi dizeleriniz ...
güneşin ışınları ters açı yapmışsada yürüyen yolunu şaşırmış bence.... kutlarım kalemi yüreğine sağlık arkadaşım yine coşmuşsun.... sevgimle... maviler yüreğine....
Güneş bana gülümserken, Gözlerini yere eğip Arkasından yürüdüğün…
Budala; Karıştırdın yine… Baksaydın önüne Belki görürdün, Kimdi tükürdüğün Yüzüne… Tebrikler dost bazı insanlar tükürüğe bile layık değil, selam olsun güzel yüreğe..
Akıl, zekâ, yetenek ve sanırım çok okuyup, araştırmak...
Tabi illa ki mükemmel bir şair kumaşı...
Sonuç ortada.
BU şaire dikkat derim ben !
İçtenlikle kutluyorum.
(Biliyordum bu sayfaya gelince, uzun süre kalacağımı ) :)))