Sayısız içilmiş sigara izmaritleri eşliğinde acı gerçekler yüze sorgusuzca vururken yüreğe kac kere sağnak yağmurlar yağdı, hangi yaralar gün yüzüne çıkıp, yüreğine ilmek ilmek inceden inceye işlendi bilinmez!
Geçmişin zamansiz kanayan yaralarına ise küf tutmuş tahta gıcırtıları eşlik ederken şuur geçmişin izbe duvarlarında, zikzaklar çizerek kaçkere gitti geldi! yüze düşen kaç asırlık çizgilerin gölgesinde, aşina yürek yangını hüzünlerin ızdırabına, gene bilinmez..!
O, zamansız akıp giden, hayat kıvrımlarında, kaybolmamak, var olmak adına kıvrımlara direnerek tutunmayı yüreği daha körpecikken öğrenmek zorunda kalan kanadı kırık, yaralı, ürkek kuş Artık büyüdü hüzün bilesin..!
Şimdiler de kocaman yüreklerin can evinde hüzünler mesken tutmaz oldu bilesin!
Şayet gönül otağına yolun düşerse dudaklar da tatlı bir gülümsemeyle karşılanır, usulünce ağırlanır.. vakti saatin gelince baharlı günlerin sıcaklığına hoş bir sedayla yolcu edilirsin bilesin HÜZÜN!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bilesin Hüzün şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bilesin Hüzün şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.