(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
bayram sabahı... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
bayram sabahı... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ki derdim ben en çok annemi sevdim gözlerinin için de kaybolmayı ellerinden ellerinden öpmeyi...
Anne eli değmiş her şiir bir başka güzel, Bir başka duygu yoğunluğu bürüyor içimizi. Tebrikler naif dizelerinize. Hayırlı bayramlar dileğiyle. Saygılar...
Duygular sonsuza dek mutlu olsun... Kutlarım.. KURBAN BAYRAMINIZ KUTLU OLSUN…(Bayramın 1. günü 21.08.2018) ...........................................Selam ve saygılarla..
Bayramlar, milli ve dini duyguların, inançların, örf ve adetlerin uygulanıp sergilendiği, bir toplumda millet olma şuurunun şekillendiği, kuvvetlendiği günlerdir. Hep bir arada, sevgi dolu ve huzurlu nice bayramlar geçirmek dileğiyle, Kurban Bayramınız kutlu olsun...
eski bayramlardan eser kalmadı el öpen çocuklar mazide kaldı coşkuyla dolaşırdık kapı kapı parada şekerde veren kalmadı kutlarım üstadım hayırlı bayramlar
bayramlar kimsesizlerin kimsesi olsun istiyorum çünkü artık herkesin kimsesi menfaat olmuş çok yazık. fukara çocukların yılda bari bir gün sevinmelerine sebep olmasını çok arzu ediyorum. Milletimize nice mutlu bayramlar diliyorum. tebrikler ve saygılar sunuyorum...