Tatlı anılar açar içimde binlerce düş Ufukların ardında sınırsız hayeller Derin patikalarda dalgın bir yürüyüş O altın yapraklara savurup esen yeller.
Ölü sulara daldığım o yazları başıboş Küçük bir vadide uzayıp kaybolan ırmak Ayaklarımın altında serin kırlar ne hoş Şahlanmış at gibi parıltısına koşmak.
İşte meyvalar, işte yapraklar ve dallar Göklere gelin olmuş yüksek kırlarda Güneş mağrur dağın tepesinden parlar Zaman saklanmış gibi geçer oralarda.
Baktikca gelincik tarlalarına uzaktan Anlarım yıllanmış hüzünler sardığını Kanat vuruşuyla kalkar kuşlar yuvadan Gün batarken gece anlar yanlızlığını.
Kaybolmuş bindiğim tahta salıncaklar Kelebekler kadar masum çocukluğum Taşlara yazdığımız o tutkulu sevdalar Anılar tazelendikçe geçmez burukluğum...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Anılar. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Anılar. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
DUYGU YÜKLÜ ŞİİR DE İYİ VE DOĞRU TESBİTLER...
..................................... Saygı ve selamlar..