Sakin giden ata gem vurma Bırak hayat kendi aksın Hedefler koyma kopacaksa Şimdi kopsun Koptuğu yer kaderindir Gittiği yere kadar gitsin Bakma bile dönüp arkana Pişmanlıklar yaşama Ne faydası var zaten geçmiştir.
Yapamadıklarına kalem çek Düşünme bile Başkalarından sana ne Sen bak kendi işine Eindekini düşün ya olmasaydı Senin yerinde olmak isteyenleri düşün Bir ömür biçilmişsse sana Düz yol, yokuş, inişler farklı farklı Üç gün fazla, beşgün az yaşamışssın Sonu zaten belli En azından taş taşımadın Rabbinden başkasına eğilmedin Tüm canlıları sevdin Namerde muhtaç olmadın İşte o kan her damarda dolaşmaz Sen her zaman büyüyerek insan oldun Bu hayat sana bahşedildi Kim ne öğrettiyse sevabı günahı onundur.
Tüm canlılar iki yüzlüdür Yeterki ikiside gözüksün Ne yüzler vardır sevimli Nerden bileceksin içini Yüzüne bakmadıkların, hiç gidilmemiş olandır, Esas sevgi, özlem, orda yaşar Her an, her gün gidilen böbürlenir, hakir görür Beyaz sarı siyah deriyi yaradan vermiş Bize onu taşımak düşer En iyisi sende olsa başın göğemi değecek Mal mülk şan şöhretten kime ne Övülmek, sevilmek, istiyorsan Sen ne yaptın ona bak Sevdinmi bir kediyi, köpeği, Onların daha çok ihtiyacı var sevgiye Güneşte yanınca, soğuk su içersin Ya düşündünmü o dilsiz hayvanları Ne yer, ne içer, Sokağına bir kaba su yiyecek bıraktınmı İşte sevgi bu İster görkemli yaşa, ister silik, Ne kadar insanız ona bak İstersen bir dağda kulübede yaşa İstersen şehirlerin en görkemlisinde Mutluluk uzakta değil İçinde...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Uzakta değil... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Uzakta değil... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.