Elime kağıt kalem almak istemiyorum. Alınmayın dostlarım,bu günlerde gerginim. Deniz beni çağırır,dalmak istemiyorum. Masumların hakkını yiyenlere dargınım
Beklediğim olmadı.umutlarım kırıldı. İyilerle kötüler bir potada karıldı. Kimse umursamadı dağlar dağa darıldı. İşte bu yüzdendir ki,bu günlerde durgunum.
Şair olan insanlar duygulu ve hassastır. Sağ gösterip sol vuran,ancak kötüye hastır. Arkadan vurulduysan,ağlayıp hüznün bastır. Akıl almaz işlerle,uğraşmaktan yorgunum.
Verimsiz olan toprak ,sevgi ile yeşerir. Emeğini katarsan,her türlü ürün verir. Haram yoksa temelde,taş bile hemen erir. Armut piş ağzıma düş diyenlere kırgınım.
Tepeden bakanları Allah asla affetmez. Helal kazanmış ise,lüks şeylere sarfetmez. Gücü olmayanları, dışlayıp da safetmez. Kendi gibi görünen insanlara vurgunum.
Sona erdi savaşlar, insanlık şehit oldu. Cenazede barış ve birlik çelengi soldu. Kimse bilmez bu gidiş,cennete giden yoldu. Sanki öz vatanımda dışardan bir sürgünüm.
Kibirli insanları Yüce Rabbim hiç sevmez. Aklı selim sahibi, böylelerini övmez. Haddini bilen adam,muhatabına sövmez. Ruh sağlığım bozuldu,yataklarda serginim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dargınım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dargınım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
olması gerekeni olduramadığımızdan dargınlığı mız/nız olması gereken olsun diye tüm gayreti miz/niz sahafın şiiri öyle güzel cevap olmuş ki dost. sevgilerimle özlemişim sizleri.kalkıp yola devam ,dal çiziklerimize rağmen....
Yüreğimizin bir köşesinde dargınlık ve kırginlıklar vardır bir yara gibi saklarız kimse bilmesin diye alkışlıyorum tum kalbimle güzel diziler okudum yüreginize saglık kalemin daim olsun saygılar
Şiirin bana anlattıklarıyla birkez daha yaram depreşti,o hüzün bulutları geldi yine yüreğimin her yanına çöküverdi sorgusuz sualsiz..Her hecesi duygularımın tercumanlığını yapan övgülerin en güzline layık duygu yüklü şiirinizi ve değerli şahsınızı canı gönülden kutluyorum Ülkü hocam..
Bu muhteşem ve anlam dolu şiirinizi ve yazan kalemenizi, büyük yüreğinizi ve bize de tercüman olan dizelerinizi kutlarım saygıdeğer hocam, selam ve saygılarımla
İnan ben senden de berbat durumdayım. Yazmak, okumak içimden gelmiyor. Düşününce de kafayı yiyeceğim. İnsanlarımız hiç bu kadar duyarsız olmadı... Selamlar, sevgiler.
kendileri olamadıkları halde ,olmayan kendilerini model sunanlar. Mutfağında hiç bir şey olmadığı halde iştahları kabartanlar Aya asfalt yolda gidecek kadar vehimli olanlar..... ........................................................ Anlam ve mana derinliğinde.... Çok güzeldi tebriklerimle selam ve saygılar
Yeminle; şu son günlerde, birilerinin yakasına yapışıp, üstad KISAKÜREK in şu mısralarını:
Geldi ölümlü yalan, gitti ölümsüz gerçek; Siz, hayat süren LEŞler, sizi kim diriltecek?
diyerek haykırasım var. O kadar yani. Siz yine kalbinizin duruluğuyla Dargınım demişsiniz. Ben bazılarına Allah ne verdiyse girişmek istiyorum. Çoook acayip bir millet olduk çoook.
Neyse!!! Bazılarını hassas yüreklerinde dolayı yataklarda düşe dursun, o Allah ki herşey görüyor elbette, kimsenin yaptığını yanına bırakmaz. Allah size uzun, bereketli bir ömür nasip etsin sevgili Hoca m. Anlamlı şiirinizi ve hassas yüreğinizi tebrik ediyorum. Saygılarımla sayın şair im. Sağlıcakla kalınız, vesselam.
Beni yine renklendirmişsiniz. Hayatınızın renkleri hep capcanlı olsun inşallah. Çok teşekkür ediyorum. Utandırdınız beni sayın Hoca m. Sağolun varolun. Saygılarımla.
Tepeden bakanları Allah asla affetmez. Helal kazanmış ise,lüks şeylere sarfetmez. Gücü olmayanları, dışlayıp da safetmez. Kendi gibi görünen insanlara vurgunum.
Sevgili sairem bu ne guzel cumleler kaleminizi yureginizi kutluyorum
Tacettin Babaaaaaa. ☺️ Şairin yüreğinden olsa gerek, seninle yorumladığımız aynı şiirde buluşmak ne hoş bir duygu. Saygılarımla. Ellerinizden öpüyorum.
Tepeden bakanları Allah asla affetmez. Helal kazanmış ise,lüks şeylere sarfetmez. Gücü olmayanları, dışlayıp da safetmez. Kendi gibi görünen insanlara vurgunum.
Sona erdi savaşlar, insanlık şehit oldu. Cenazede barış ve birlik çelengi soldu. Kimse bilmez bu gidiş,cennete giden yoldu. Sanki öz vatanımda dışardan bir sürgünüm.
Kibirli insanları Yüce Rabbim hiç sevmez. Aklı selim sahibi, böylelerini övmez. Haddini bilen adam,muhatabına sövmez. Ruh sağlığım bozuldu,yataklarda serginim.
Ülkü Ahıska
çok güzel,akıcı ve anlamlıydı Üstadem,kutluyorum,Dua ve selamlarımla.
Farklı duyguların bu denli güzel anlatıldığı, derin anlamlar çağrıştıran istisnai bir şiir okuttunuz bize. Hiçbir zaman sevgi ve heyecan eksik olmasın kalbinizden. Nice güzel eserlere inşaallah. Saygılarımla
Ruh halimiz bozuldu ki, ne bozuldu , vücut kimyam karmakarışık. Nasıl bir memleket olduk biz, nasıl böylesine insanlıktan çıktık, kardeş kardeşe ne ara düşman oldu bu kadar? Yaz yaz bitmez arkadaşım.
Al benden de o kadar açık yaram kapanmaz. ''Buda geçer'' derim de acılar unutulmaz İyi ki ahiret var orada hesaplar şaşmaz Riyakar görüntülü dostlarıma dargınım.
Çok teşekkür ederim değerli ablacığım. Biraz teselli buldum yüreğin dert görmesin. Doğruyu Allah bilir zalime mühlet verir. Bir selamı çok gören dostlarıma dargınım
Allah bu vatandan başka vatan aratmasın. Bu millet her türlü yılgınlık ve yorgunluğun üstesinden azim ve sabırla gelmiştir Güzel şiiri ve yüreği tebrik ederim
hazal tarafından 7/1/2018 4:37:05 PM zamanında düzenlenmiştir.
Gönlüne sağlık şaire'miz,kamplaştık,bölünmeye doğru gidiyoruz.! Allah,sonumuzu hayır eyler inşallah.Layık olduğu gibi yönetilir milletler.Tebrik ederim.Selam ve saygımla..
..güzellikler gelir toplanırlar Reyhanülkü (Gül Peri) Şaire'nin etrafına harelerle ve düşerler mısra mısra ve de 'Dargınım' başlıklı müthiş bir şiir olur tebriklerimle kutlarım...
Yüce Rabbim aklını kullanmayanların Başına birlik yağar demiş Bu uyarıyı anlamayanlara ne söylesen boş Her halde Necaşi'ye yağmıyor çok şükür anlıyorlar canım Hoşça kal