(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
tele'patik şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
tele'patik şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yine güzel bir şiir, değerli şair fransız farklı bir kaleminiz var, çok içten ve yalın yazıyorsunu duygularınızı ,sözcükler ,dizeler harika ve beni kendime bırakma muhteşem bir final, sevgi ve bekleyiş vardı şiirde, tebrikler, kutlarım sizi saygılar
siirin ana karakterleri arasinda oteden beri gelen bir samimiyet bir bag var gibi hissettim ben, siirin basligi gibi telepati belki de aralarindaki bag. aslinda yazdiran hisler huzunlu de olsa, benim kalbimde bir sicaklik yaratti siir ve icten bir gulumseme.
hissetiren duygulara ek olarak, biraz da teknige deginecek olursak, onu da haddime degildir elbet elestiri ama gayet guzel buldum, yalinlik ve sadelik beni siirde en etkileyen seydir. ayrica uyaksizlik ona vurgunum.
Ne güzel bir isteme bu " Beni sev " öyle sevki beni kendime bile verme teslimiyet ve bu şekilde sevmeli sevilmeli bence Vuslat ' a kavuşman dileğimle en kısa zamanda hatta vuslat sana koşa koşa gelsin :)