(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
asansör şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
asansör şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bi film izlemiştim, adını hatırlayamadım şimdi ama bi gökdelende geçiyordu ve katlar arasındaki sınıf farkından dolayı alt kattakilerle üst kattakilerin korkunç savaşını anlatan distopik bi filmdi. Bugün aynı apartmanda yaşayan insanların arasındaki mesafe asansörle bile aşılamıyor ne yazık ki. Böyle olunca köyün girişindeki Ali amcayla yukarı mahalledeki Muzaffer amcanın dostluğuna hayran olmamak ne mümkün. Asansör fobim olmasına rağmen ilgiyle okudum şiirini fransız. Teşekkürler.
İndirilmek üzere çarpı atılıp vurulsa bile insan gözden kaçırılan düşecek yer kalmadığıdır da zaman zaman işte o an üzerindekini çıkarması koşulu ile giyilmesi gereken uymayan elbise bekletilir hep hazırda en yükseğe çıkarılıp burun üstü yere çakmaya kavuşmaya net'liğe
Ne şans!!! :)))
Tüm bunların üstünde bir yükselme gerek sanırım her bireye zamanın doğru söylediği bir an'da, hesap etmeden, kendi halinde...
Üç yere seyahatle hem de bir de Antalya ekledim Umre ziyaretine çocuklar yüzünden; O fazla geldi, gitmeseydim keşke; hasta oldum eskiyi hatırlatan birileriyle karşılaşınca( çok eski bir işle ilgili, çalıştığım saçma bir insanın haksızlığına uğramıştım da, çok onur kırıcı idi) sinirden. kendimi kandırmaya çalışarsk belki de otel yemeğidir diyorum ya da çocuk peşi koşmaktan Fransız çünkü kendime yaptığım terapiler yani kötü şeyleri arkaya atma boşa gitmiş oluyor bunca sene eğer ilk seçenekse ki tehlikeli bu durum ... Uyuyacağım Bi kaç gün geçer belki ...
Üzüldüm gününün sıkıcı olmasına ama inan benimki de şahane sayılmaz ...:)))
Çok saygı kaleme
Dan diye vurdu şiir beni