temiz olmanın anlamı kirlenmekten geçerken başkalarının kurduğu köprüler altında suya düşen yıldızlardan toplayıp bilmek ile öğrenmek arasında kalan vicdana sakinleştirici olsun diye zerk edebilmek adına ay korkusu salıyorduk bilinç altına
bütün bunlar teoride mümkün olabilir ama yaşam dediğin uzunca bir ömrün ölümlü dönemleri toplamı değil mi sence
baksana, ruha uyacak kadar kısaltamıyor kandaki kimya bilici dersi kaynatırken notları düşüyor hep en çok da fizik’ten
hadi, ikna kabiliyetini genlerinden almış bir yalan düşe bürünsün gün vakti
korkma sakın
tüylerinde dolaşan o ürpertinin sebebindeki acemi, benim olduğu kadar
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
öcü şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
öcü şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Öncelikle merhaba, uzun bir zaman sonra seni yine formunda görmek mutlu etti beni, şiir adına, sanat adına. Yazdığı şiirle çok farklı ilişkiler kurabilen nadir kalemlerden birisiniz, gerçek anlamda yazdığını bilen, yaşayan, yaşatan bir üslubunuz var. Daha önceleri de sizi farklı ve iyi bulduğumu söylemiştim. Bu şiirinizde de çok iyi ilişkiler kurmuş, ve satırları çok iyi sorguya çekmişsiniz.
' bütün bunlar teoride mümkün olabilir ama yaşam dediğin uzunca bir ömrün ölümlü dönemleri toplamı değil mi sence '
bir kesit ancak bu kadar gerçeğine yakın tarif edilir, yada anlatılabilir. Karmaşık gibi görünen ama insanların beynini zorlayan, düşünmeye sevk eden bu satır ilişkili olduğumuz durumun özeti değil, gerçeğidir. Derin, ince ve hakiki.
Tekrar tekrar okuma isteği oluşturan yüreğin varolsun sevgili şairim, artık buralarda olacağım tekrar, ve yeni şiirlerini okumanın beklentisi ve heyecanı içinde. Saygılar, selamlar efendim. İyi bakın kendinize, yüreğinize..
öncelikle hoşgeldin diyeyim..zira epeyce zaman oldu
şiir adı altında bir çeşit içsel günlüğümü tutuyorum..bazen sonradan okuduğumda kendi yazdıklarımı anlayamadığım olsa da bir kurala bağımlı olmadan yazabilmenin keyfini sürmekle meşgulüm :)
o kısımda kendini bilmeye başlamadan evvelki iki dönem ile çocukluk ve sonrasındaki çağları kastettim..bilhassa son dönemde geçen başlangıcı ve sonu olan aşklara biçtiğim ömürleri ilave ederek
Valizi yeni bitirdim. Güneş var, kum da ama su yok zemzem var gideceğim yerde. Ayrıca şahane hurma. Umre'ye gidiyorum. Senin için de dua ederim Fransız Hakkını helal et ha! :)))
düşe bürünsün gün vakti
Burası gerçekten güzeldi Fransız yine farklı kaleminden farklı dizeler dökülmüş. Kalemin kitap tutsun :)