(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ADINI SİZ KOY şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ADINI SİZ KOY şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Arkadaşım yüreğine sağlık...Okunası, anlanası, güzel bir şiir çıkmış ortaya.. Ama manesef, nedense böylesine kaliteli, ve güzel şiirleri kimseokumuyor...
Çünki şiir denilince insanların gözünde sadece aşk, ve anlık hisse eş değer dizeler geliyor...
Oysaki şiir hayatın sorunlarını, ve şairin yaşam biçini ele alan, içindeki biriken sesi duyurma yöntemidir...
Ki toplumda kalıcı şiirler, herzaman bilinen ve bilinmeyen gerçekleri anlatan şiirlerdir... Herkes kendince bir şeyler yazabilir...Ama toplumu konu almayan şair şair değildir....
ülkemde... bir kardelen düşmüyor her ölüye kurşuna dost... merheme düşman oluyor yara ve karanlıklarda büyüttüğümüz zulüm... kafeslerde yüreklerini bıraktırıyor kuşlara
Tebrik ediyorum şiir dostum. Ne güzel dile getirmişsiniz işin tezatlığını. Malesef hep kötülük galip geliyor. oysa ki hür ve güzel yaşamak hak deyilmidir can olan cana. malesef içimiz kararmış. Bir yanımız katran karası bir yanımız yine dost görünen karanlık . Allah tafsiratımızı affetsin. Bir de tahammülsüzlük ve ön yargı var ki. O hiç iflah olmaz bir yara.
kaleminiz daim olsun
mükemmeldi
sevgi ve hürmetimle